Albert Hall:
Köp en aktie i FSB och säg det till dem på stämman. Jag håller med dig, men orkar inte bry mig.
Paddan:
Det sas ju också på modohockey.se att en ny biljettomgång skulle släppas vid ett senare tillfälle.
Paddan:
Jo, det var inte lätt att hitta det i pressmeddelandet från MODO. Du får en chans till:
De biljetter som idag släpptes till invigningen av Swedbank Arena tog snabbt slut!
Det kommer dock att släppas ytterligare biljetter i mitten av Maj. Det exaktadatumet återkommer vi med.
Så håll utkik på www.modohockey.se för mer information om kommande biljettsläpp.
Poffa: Äh, det pressmeddelandet hade jag inte ens läst, så då kunde jag ju inte veta det heller... antar jag.
Tro när de släpper biljetterna till första isträningen då? ;)
Paddan:
Säker tvåa, på den matchen. Såg för övrigt väldgt lättippat ut i första omgången, inga matcher som kändes direkt svårtippade.
Modoante:
I NHL så är de platserna eftertraktade för att det är häftigt att slå i plexit. Man ser dock inte matchen speciellt bra från de positionerna. Fast det är klart, är man guljacka så kan man ju alltid springa före små barn och jaga puckarna.
Gusse:
Du som åtminstone har lite kontakt med de i gula jackor i Kempis, har ingen reagerat över att en person alltid springer efter pucken och att han tar puckarna för barnen som jagar dem? Om inte kan du kanske lite försynt "hinta" om att många på H ståplats och på sektionerna närmast ståplats anser att han borde få sig en rejäl omgång för hur han beter sig.
Nu är Arenanamnet klart i varje fall.
"Nu är det klubbat och klart. Föreningssparbanken går i graven och återuppstår som internationella Swedbank."
"I augusti ska Modos nya arena i Örnsköldsvik som banken sponsrar namnges. Då blir det Swedbank som syns.
Hur den nya loggan ska se ut är inte bestämt, enligt Henrik Kolga. Men eken får en fortsatt central roll."
65selander: Och för den riktiga känslan så toppar vi det hela med...