scim:
Jo, det är ju jävligt eget att flytta från Kramfors, plugga i Umeå eller jobba på Hägglunds. Det är inte speciellt mainstream något av dem...:-)
scim:
Nej då, jag är så nöjd med att sitta på 401, eller sektion H4 som är dess riktiga namn.
Paddan:
Ja, nu var jag ju också där och jag kan bara instämma och säga Wow! Arenan är mäktig, utrymmen runt omkring är precis lagom stora och känns intima men ändå rymliga. Sköna stolar, vacker färgsättning där mörka stolar bryter väldigt snyggt mot de orangea väggarna.
I övrigt så fick vi höra ett litet test av högtalaranläggningen, något som fick mig att njuta. Takida på hög volym med en ljudbild som Farbror Barbro varit nöjd med.
Dessutom så kan jag bara säga som en av de övriga som var där, när man sitter och tittar ut genom fönstren i restaurangen så känns det som att man är ombord på en lyxkryssare. Vattnet glittrar utanför och miljön är underbar.
Sköter man bara de sista korten rätt i samband med bygget så sitter vi med Sveriges vackraste arena.
Frella:
Det kanske blir ändring på det nu? Förresten, med tanke på att det är en evenemangsarena så kan ju en magnifik ljudanläggning komma väl till pass även då det inte är hockey.
Lumber Jack & Frisco: Tror ni inte på laget eller vadå...
Sån typiskt sittplatspessimism trodde jag inte ni skulle få förrän om nåt år. Risk för gubbvarning närmast trappan eller???