westerlind: Menar du inte "...dans(k)älskare..."?
Tja, någon typ av bombaktigt hade det nog blivit igår ifall Poffa lyckats att övertala AM att testa hållbarheten på glaset på övre etaget.
MorganaLefaey: Med tanke på att tacklingar tillhörde ovanligheterna förra säsongen hos MoDo...och även många andra av elitserielagen... så får du nog sitta och vänta väldigt länge på att känna kraften från tacklingarna i sargen och plexit.
Med tillskottet av sportpubar kommer givetvis också matchanalyserna att bli ännu klokare och mer genomtänkta, tycker man i varje fall.
Petey21: De här två punkterna var ju intressanta
Tro hur mycket man måste häckla, eller svära, för att bli utkastad från en arena.
Paddan: Det finns, i länken, dryga 30-talet nya bilder från Swedbank Arena att beskåda.
27 dagar kvar till första isträningen.
Paddan:
De orangea detaljerna såg förvånansvärt röda ut med den där kameran.
Paddan:
Förresten, bild 18 av 37 visar verkligen upp himmelriket på jorden.
Poffa: Ser fint ut, frågan är hur många från Sollefteåmaffian som kommer att åka över kajkanten efter matcherna ;-)
Blir nog till att åka upp en torsdagsmatch till er eftersom Brynäs inte möter er denna säsong på en helg.
65selander: Det är bäst du säger till i god tid då så att det hinner ordnas med avspärrningar på ståplats och kravallpolis och allt sånt.
Som jämförelse ur kvalitetsperspektiv så kan man ju ta sparkbollens lågbudgetsatsning Emirates Stadium...
Om jag minns rätt från rundturen så bör kontoret i mitten på bild 35 i bildspelet vara Eckes kontor. Flitens lampa lyser, som ni märker...
knaskamilla: Självklart för att jag ska ha någon vettig att prata med...
Kan väl inte säga att det var särskilt snyggt när lysrören var blottade, ungefär som en stor mängd neonrör på vägg och tak, fast det där som jag tyckte såg ut som ett innertak kanske är någon form av filter eller något sånt.