Salle: Ståplatserna på etage 5 är väl ändå placerade på ungefär halva långsidan, om jag inte minns fel, plus det högra hörnet.
Akustiken i hallen kändes bättre än vad jag fått förvarning om. När hela publiken stämde upp i nationalsången tillsammans med Roger Pontare var det en så magisk stämning så håren på armarna krullade sig.
Petey21: Det är korrekt. Där fanns en lång bar och utrymme för liveband under invigningen. Sen om det är så det kommer se ut framöver det vet jag inte.
Visst är det härligt när man kommer till en arena där det var invigning för fem dagar sedan och det fortfarande ligger popcornförpackningar och annat skräp kvar på läktarna och i sportbarerna är öl/vin-fläckarna fortfarande oupptorkade på golven och urdruckna vinflaskor och ölflaskor står fortfarande kvar i sportbarerna.
Lumber Jack:
Som jag förstod det på Gabriella så är det inget förköp till träningsmatchen. Till första seriematchen hemma, mot Linköping, så släpps biljetterna på måndag. Resterande seriematcher under säsongen släpps på torsdag.
Lumber Jack:
Äääh, du kan få sitta på min plats om du vill. För jag lär missa skiten ändå.
knaskamilla: Jag har också lite om det där med års/vipkortet för oss avbetalare. Man har ju inte hört nåt sen bekräftelsen i våras.
Paddan: Tog du dig nåt starkt till lunchen idag? För när jag tutade och vinkade på dig vid korsningen Hamngatan/Viktoriaesplanaden så märkte du NADA och fortsatte lulla in emot centrum.
Vet inte om ni har sett detta men SBA heter numera "Spökhuset" enl AB. Tror snarare att MODO mörkar formen :-))
Ang städningen så beror det nog på att den baltiska städbolagets städare har hamnat i blockad...
65selander:
Tydligen har vi värvat spelare som Döme, Adam Andersson och Pasi Tuominen. Någon som vet vad han hette, den där finnen som spelade med Öberg och Hellström i fjol?
Gidde:
Förutom att han var MODO:s genomgående bästa spelare förra säsongen, då.
För kollar man till vem som kämpade, slet, producerade och ville så är han inte bäst på något, men i genomsnitt så var det, i mina ögon, ingen som slog honom.
Call me Bumpaberra, anytime...