1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507072 inlägg · 4104 ämnen

Årsmöte i MoDo Hockey 2006

« · 722960 Till forumet

Sv: Årsmöte i MoDo Hockey 2006
Paddan:

Åh, ni fattiga studenter...
Kommentera

knaskamilla: Just ja, jag kom på att jag nog inte har betalat medlemsavgiften för kommande säsong, kanske läge att göra det inom några månader.
Kommentera

Petey21:

Jag tycker att jag har ett minne av att jag faktiskt fått ett medlemskort den här sidan om årsskiftet. Svårt att komma ihåg sådant, med tanke på att man absolut inte använder det till något överhuvudtaget.
Kommentera

Apropå årsmötet, har medlemskortet kommit ut än? Jag kan inte på rak arm säga om jag fått det eller inte, men jag tror att det lutar åt ett rungande "nej". Fast jag kan ju visserligen ha råkat förlägga det på något konstigt ställe med, det kan inte uteslutas. Senaste numret av klubbtidningen jag fått är nummer 4, kan detta stämma?
Kommentera

shinzawai: Om du vill hjärtat.

Salle: Tänkte exakt samma sak igår när jag såg Z... f'låt Borg på TV.
Kommentera

Albert Hall:

Den goda nyheten idag är att jag får böja på knäet igen. Så länge jag inte böjer det i sidled - typ.

För att svara på din fråga: nä, jag tror inte att de kommer att ha handikappläktare på årsmötet. Men kommer man i rullstol kan man säkert flytta på en stol och ändå få sitta vid ett bord.
Kommentera

knaskamilla:

Har dom handikappläktare på årsmötet?

För övrigt har jag och Expressen ju redan berättat det viktigaste, Modo har vänt trenden och har gått runt 2 millar plus den senasta säsongen. Fast å andra sidan bjöd ju varken jag eller Expressen på munkar förståss.
Kommentera

knaskamilla:

Förlåt :-(
Kommentera

Nikki:

Vadå, vad är det för fel på mina årsmötesrapporter? =(
Kommentera

hellge:

Du rapporterar till oss utbölingar hoppas jag :-)
Kommentera

Paddan:

Snygg-Janne fick pris, ja. Och jag insåg att hon som snackade om att han hade snygg rumpa snackade skit. Men så är hon förstås Djurgårdare också.
Kommentera

knaskamilla: Var det wienerbröd det året, tja det kanske det var. Minns bara att Snygg-Janne fick pris och Nicke Andersson pratade om pissrännor... eller hur det nu var.
Kommentera

Hawerchuk: Typisk Göteborgare. Heter du Glenn också?
Kommentera

hellge:

Nja. Ifjol var det nog munkar, men året innan har jag för mig att det var något annat. Wienerbröd, kanske?
Kommentera

knaskamilla: Munkar brukar det vara, tror jag.
Kommentera

Hawerchuk: Nu är det väl bara balter som sätter plant.

Din motivering var den bästa jag hört för versal-MODO. Jag ska fundera om jag ska byta. Vi får se.
Kommentera

hellge:

Härligt! Äntligen! Och i nya arenan också! Hoppas fikat är gott...
Kommentera

hellge: Jag tänker mer på välbetalda sommarjobb när du skriver MoDo, själv håller jag mig till det mer kraftfulla MODO. Jag diggar att skrika ut saker jag gillar.
Kommentera

Paddan: Ja, visst är det trevligt att de har mötet i arenan. Själv måste jag muta frun på något sätt. Hon brukar vara borta då.
Kommentera

ståpäls: Om du skriver en motion, ska jag bära den på guldbricka mellan Kempis och SBA.

Föresten, va bra att du är uppmärksam. Det ger ett trevligt intryck.

Vi skulle annars kunna byta grejer med varann. Av mig får du en motion med ytterligare några fågelarter i klubbmärket. Vad sägs om trust och superstare?

Helt allvarligt har det blivit lite av en vana att skriva MoDo så här. Det är lite som att cykla eller att köra bil, man glömmer det inte liksom. Vad tycker du ser bättre ut?
Kommentera

hellge: Om du ska gå på mötet så kan väl du, under punkt 16, fråga om föreningen har för avsikt att återgå till skrivningen av klubbnamnet som du använder i rubriken här, eller om CapsLock-alternativet ska fortsätta att gälla. Lycka till.
Kommentera

hellge: Åfan, det verkar som att man måste masa sig till årsmötet då för att få ta en liten titt på arenan innan invigningen.
Kommentera

Årsmöte i MoDo Hockey 2006
Årsmöte i MoDo Hockey

Måndag 26/6 2006 kl. 18.30 Swedbank Arena.

------------------------------------------------------------------

Dagordning:

1) Mötets öppnade

2) Ev. fastsällande av röstlängd

3) Frågan om mötet behörigen utlyst.

4) Fastsällande av dagordning

5) Val av ordförande och sekreterare

6) Val av två justeringsmän, tillika rösträknare

7) Styrelsens verksamhetsberättelse

8) Framläggande av revisionsberättelse

9) Fråga om ansvarsfrihet

10) Fastställande av medlemsavgifter.