knaskamilla:
Tack! Men skulle det behöva ta så lång tid...:-)
Salle: Något som man inte löst, men som man enligt Mia jobbar på att försöka hitta en lösning på är hur man ska göra med "jackproblemet", om man ska ha någon form av garderobsfunktion eller liknande.
Så, nu är bara frågan: Varför är det så jävla lång tid kvar till 31 juli?
Paddan: Nu till frågan vi alla vill veta svaret på.
Stod borden kvar i hörnet emot kajhörnet???
knaskamilla: Ring och påpeka du som är "du och tjena" med kanslisterna.
Så lovar jag att anmäla mig så fort dom ändrat till aktuella datum.
knaskamilla: Apropå medlemsansökningslänken då skickade... Kolla närmare på de datum som medlemskapet gäller...
"Du som ansöker om medlemsskap fr o m den 6 sept 2004, erhåller medlemsskap t o m 2005-12-31."
Salle: Äh, vi som faktiskt var på årsmötet fick ju en guidning av vår nya marknadschef Mia, väldigt trevlig person som ödmjukt sade att man har som målsättning i föreningen att vinna SM-guld inom tre säsonger och restaurangen skall servera regionens bästa mat.
Otroligt stort omklädningsrum MoDo Hockey hade, och på en av platserna kunde man återfinna en vit hjälm med #37 på.
Tydligen hade man också redan utsett ett omklädningsrum till FBK-spelarna, ett hiskeligt lilafärgat rum.
Dessutom berättade Mia att man funderade på att bygga om den nya ismaskinen i arenan och erbjuda folk att få åka ismaskin...
Imorgon skulle man måla ispisten, om jag förstod saken rätt och denna vecka kommer även möblerna till VIP-loger och restaurang.
Angående eventuell placering av resultattavla så kommer det att sättas upp någon typ av resultattavlor på "reklamlisten" ovanför de tio VIP-loger som MoDo Hockey själva äger.
knaskamilla: kan man vara så fräck att man bara går på visningen...
Självklart menade jag att dom som köpte kort fick denna bonus som "vi" andra inte får... :-(
Petey21:
Jag har då fått det nya medlemskortet. Det är Swedbank Arena och det står medlemskort 2006 på det. Dessutom är det en bild på Tobbe Viklund i överkant av kortet.
Det är väl helt enkelt så att du inte gjort din plikt och betalt in medlemsavgiften.
Den gamla kuben har lite liten bild för att sitta i mitten, vore en trevlig lösning med 2 kuber. Eller en ny större... Eller så får man helt enkelt kanske skippa fåneriet och börja använda glasögonen som man bara använder i nödfall.