Petey21:
Jag har då fått det nya medlemskortet. Det är Swedbank Arena och det står medlemskort 2006 på det. Dessutom är det en bild på Tobbe Viklund i överkant av kortet.
Det är väl helt enkelt så att du inte gjort din plikt och betalt in medlemsavgiften.
knaskamilla: kan man vara så fräck att man bara går på visningen...
Självklart menade jag att dom som köpte kort fick denna bonus som "vi" andra inte får... :-(
Salle: Äh, vi som faktiskt var på årsmötet fick ju en guidning av vår nya marknadschef Mia, väldigt trevlig person som ödmjukt sade att man har som målsättning i föreningen att vinna SM-guld inom tre säsonger och restaurangen skall servera regionens bästa mat.
Otroligt stort omklädningsrum MoDo Hockey hade, och på en av platserna kunde man återfinna en vit hjälm med #37 på.
Tydligen hade man också redan utsett ett omklädningsrum till FBK-spelarna, ett hiskeligt lilafärgat rum.
Dessutom berättade Mia att man funderade på att bygga om den nya ismaskinen i arenan och erbjuda folk att få åka ismaskin...
Imorgon skulle man måla ispisten, om jag förstod saken rätt och denna vecka kommer även möblerna till VIP-loger och restaurang.
Angående eventuell placering av resultattavla så kommer det att sättas upp någon typ av resultattavlor på "reklamlisten" ovanför de tio VIP-loger som MoDo Hockey själva äger.
Måndag 26/6 2006 kl. 18.30 Swedbank Arena.
------------------------------------------------------------------
Dagordning:
1) Mötets öppnade
2) Ev. fastsällande av röstlängd
3) Frågan om mötet behörigen utlyst.
4) Fastsällande av dagordning
5) Val av ordförande och sekreterare
6) Val av två justeringsmän, tillika rösträknare
7) Styrelsens verksamhetsberättelse
8) Framläggande av revisionsberättelse
9) Fråga om ansvarsfrihet
10) Fastställande av medlemsavgifter.