1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Banner

« · 397575 · » Till forumet

Sv: Banner
Spud: Javisst är den snygg och nog ser det ut som Timander. Kredis för bannrar skall Frisco ha, det är han som är kreatören. Bannor ska vi inte ge så länge bannrorna är anständiga.
Kommentera

NuMo: Banner är kul. Bannor skickar vi istället till Timrås gästbok. Operation mörkläggning verkar vara deras motto numera.
Kommentera

Vilken otäck banner! =(
Kommentera

knaskamilla: Intressant att se att man äntligen tydligen hittat ett lokalt förankrat företag som så uppenbart bryr sig om ett sånt härligt lag som MoDo.
Att man serverar hockeypuckar på det där stället är väl mer ett sammanträffande, antar jag.
Kommentera

Paddan: Närmast en hockeypuck på ett snabbmatställe är väl en Parisare med bröd!

Tänk er en Parisare med bröd och Bostongurka samt en iskall Portello *dregel*
Kommentera

65Selander: På tal om Portello.

En Solängethäst vann ett kopp under lördagens V75-dag på Boden.
1 5 PORTELLO Norberg Jan 16,52
Kommentera

Frisco:

Passa dig, annars kommer vårt svensklärarinnaret att anmärka att det heter EN kopp, inte ett kopp.
Kommentera

Äh. Jag hade hoppats att bannern bara skulle visa sig vara en mardröm när jag loggade in på SpS idag. Jag får upp otäcka ordkombinationer i huvudet när jag ser den, som t.ex. McDonalds Arena.
Kommentera

knaskamilla: Vem vet det kanske blir så, eller så blir det Hägglunds Arena eller Alvis Hägglund som dom nu mera heter samt att ni får en sådan här på taket!

[bild]www.haggve.se/Images/CV90.jpg[/bild]
Kommentera

65Selander:

På taket? Skulle de inte bygga hela arenan i form av en sådan där då, tror du? Fast det förstås, med tanke på att de måste börja bygga innan de får klart med huvudsponsor så kanske det blir svårt.

Förresten, Paddan:

Det är inte alltid hamburganra på McD smakar gummi. Jag var på en McD i Gävle en gång - där smakade det trä. I alla fall om hamburgaren jag försökte äta.
Kommentera

Poffa: För din skull. Bara för din skull.
Kommentera

Frisco:

Åååh. Tears in my eyes, faan...
Kommentera

Suttit o kollat igenom vad som skrivits här på hockeysnack och jag ber självklart om ursäkt för det som skreks dom sista tio min av 3:e.
Handlar nog om frustration, dock skall det ej hända ändå!

Men att ni börjar prata om omogenhet och sedan sitter själva inträngda i ett hörn här på hockeysnack o snackar skit bakom ryggen på mig vill jag kalla MINST lika omoget!

Har ni åsikter om mig så får ni gärna ta d med mig via mail... [email protected]
Kommentera

modomartin:

Bakom ryggen? Det här är ett öppet forum där alla kan läsa vad som skrivs. Har du problem med det som skrivs här så föreslår jag att du också tar upp det här.

Dessutom tycker denna tråds upphovsman att du ska hålla dig i rätt tråd (sätt in smiley ungefär här ->.<-)
Kommentera

scim:

Jo men d känns ändå fel, jag fick höra vad som disskuterades o kollade in detta forum.. vore kul om folk kunde ha hållt sig till ett forum där jag själv är aktiv... hade jag aldrig fått reda på om vad som skrevs här hade jag nog aldrig kollat in detta forum.

Angående att jag råkaade hamna i fel rubrik var att jag inte lärt mig detta forum än!
Kommentera

modomartin:

No biggy.

Hursomhelst kan ju de som skriver här inte rå för att du inte läser här så ofta, men förhoppningsvis gör du det i fortsättningen, då Hockeysnack är ett bra forum att diskutera hockey i då man når supportrar från flera läger.
Kommentera

scim:

Jo man får väll hoppas det... Men vad jag bara märkt för tillfället så verkar det inte vara det... Men jag kan ha fel =)
Kommentera

modomartin:

Du verkar missa sambandet mellan orsak och verkan, därför gör jag det enkelt.

Startar du/uppmuntrar ramsor som "Hata Göteborg" eller liknande när Canal + är på plats är det ganska hög sannolikhet att motståndarsupportrar kommer att höra det, ha synpunkter om det och vissa skriver då t.o.m. av sig på Hockeysnack i MoDos gästbok.

Finns det då MoDo-supportrar som tycker att du betett dig mega-fånigt mot dina egna supportrar, stått och såsat vidare alldeles för länge i egenkomponerade ramsor när de redan dött ut och dessutom försöker importera ramsor som inte är MoDos och inte har någon annan bakgrund än att du tycker att de låter bra med 8000-mannaklackar i stockhomsderbyn...

Ja, då finns det också en ganska god chans att det dyker upp debatter om dig på andra ställen än vad du vanligen besöker. Lev med det eller se till att du inte hamnar i situationen.
Kommentera

Denneny:

ALLA ramsor låter bättre i en 8000-mannaklack om man jämför med Kempis... Dom ramsorna jag drog igång som t.ex "skit i tabellen, MODO bäst ändå!" Tycker jag d flesta hakade på...

Sen alla ramsor man drog igång på slutet va mest pajas aktigt, halva publiken hade gått hem, folk hade ingen ork.. då tyckte jag man lika gärna kunna lalla på läktarn...

Men jag gillar inte bara sättet att snacka skit om mig då ni vet precis vart jag befinner mig här på internet... nämligen MODOs Forum.

Hoppas ni kan acceptera d i framtiden osså kör vi på lördag!
Kommentera

modomartin:

Bara för att du inte läser här så är det väl ingen orsak för oss att inte skriva om det som hände i går. Forumet är öppet för alla, man kan läsa det mesta utan att ens vara inloggad. Är du inte här så är det ditt problem, inte vårt.

Jag antar att ni efter matchen snackade skit om sittplatspubliken också, vi var inte där då ni gjorde det. Usch och fy vilket sätt! Så ni beter er.

Dessutom, lallandet på läktaren gjorde förmodligen så att ni fick flera hundra som är anti er. Hade ni bara hållit käft eller kört någon annan ramsa hade dessa hundra kanske ställt upp med pengar och röster i framtiden, det gör de nog knappast nu.

Varje aktion har en reaktion, tänk på det.
Kommentera

modomartin:

"Men jag gillar inte bara sättet att snacka skit om mig då ni vet precis vart jag befinner mig här på internet... nämligen MODOs Forum."

Här vädrar man sina åsikter om den som ansvarar för Modos klack.

- Take it or leave it.
Kommentera

Till den det berör: Ni får lov att förstora texten bredvid Gästrin alternativt klippa in den i ett inlägg. Inte ens en stor skärm gör det enkelt så hur är det då för all stackare som sitter på en 15" eller (gud förbjude) ännu mindre.
Kommentera

Salle: Jag använder mig av en sån där gud förbjude och jag har i varje fall lyckats dechiffrera de tre första orden i första raden, sen orkade jag inte engagera mig något mer.
Kommentera

Salle: Skulle tro att den ser likadan ut för alla. Frågan jag ställer dig är följande: Är det verkligen meningen att man ska se vad som står?;-)
Kommentera

Frisco: Äh vad faan, det är ju en låttext, men nu kommer jag inte på vad låten heter.
Men det är i varje fall en jäkligt snygg banner.
Kommentera

Paddan: Jag kopierade bilden och kikade på den förstorat i ett bildprogram. Då ser det ut som Lego-/Tetris-block i vissa ord. Men det låter/ser ut som en sångtext om nån kille, en tjej och en biltur till sjön
Kommentera

Salle: Äh, det måste ju vara en låt om Texas Hold´Em skriven av en man med rötterna vid hoppbacken i Övik: Brus Sprängsten
Kommentera

Paddan: Prata inte Poker... Åkte precis ur en Turnering på ett skitmisstag... låg 27:a av 74 (av totalt 2000 startande) osså går jag "all in" på en A J i klöver. Förlorar mot ett par i 10...
Kommentera

Salle: Ajajaj, det var ju mindre trevligt. Själv kikade jag nyss in på dreamteam och ser att mitt bästa lag just nu ligger på tionde plats totalt. Jäklar, verkar ha satt in formtoppen alldeles för tidigt!
Kommentera

Paddan: Santa´s little toad

Vad vinner du? Ska vi fira?
Kommentera

Frisco: Tja, med min tur så vinner jag väl förmånen att själv betala min resa till Kempehallen.
Kommentera

Bannern är tillägnad vilken spelare som helst i laget från Gustavs startplats.
Kommentera

Frisco:

Cool. En banner med en lista över vad personen på bannern ska ägna sig åt framöver.
Kommentera

knaskamilla: Du menar att dom tre matcherna ska du göra precis som på bilden, stanna utanför hallen....
Kommentera

AM:

You wish.
Kommentera

knaskamilla: Jag och fler med mig...
Kommentera

En liten icketävling så här 4,5 timmar till nedsläpp i Kaffekvarnen.

Vad säger karln i bannern?
Kommentera

Frisco: "...så det var alltså klister och inte glasyr på de där kakorna som Kent skickade."
Kommentera

Frisco:

Efter att ha läst igenom texten i bannern kan jag konstatera en sak: Nordström har nog inte lärt sig att inte använda klubban när han blir rädd. Eller?

Kommentera

Frisco:

"Det var klubban som for upp lite olyckligt av misstag. Sju gånger."
Kommentera

Frisco: "Om det fortsätter så här, så kanske jag blir klubb-lös nästa säsong."
Kommentera

Albert Hall, Hälge: Roliga förslag:-)
Kommentera

Hälge:

Hahahaha, fy fan vad bra.
Kommentera

Frisco:

Får man ha två?

"Vadå, slå på pucken med klubban? Varför har ingen berättat det förut?"
Kommentera

Frisco: Tôligt så de ble... Ja skulle jämt försvare Jönssons #21 i Tre Kronor.

Kommentera

"inte e jag så dum i huvudet, jag har bara lite dålig motorik."
Kommentera

modo_foppa: LOL!
Kommentera

modo_foppa:

"inte jag har dålig motorik, jag e bara lite dum i huvudet."

Kommentera

Salle: ordblind i sitt CtrlC+CtrlV...

"inte har jag så dålig motorik, jag e bara lite dum i huvudet."

Kommentera

Roliga förslag. Fortsätt skriv. Ja då Albert. Du får ha två förslag. 3-4-5 också om du vill. Runt 14.30 så hamnar den text som utses som den bannrigaste in i bubblan.
Kommentera

« · 397575 · »