1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507599 inlägg · 4105 ämnen

Bannertävling

« · 442076 Till forumet

Sv: Bannertävling
Icing-Ove: Vi kan kanske göra en annan omröstning någon annan gång. Just nu är det de här namnen man har att välja på. det är svårt nog. Man får noga utvärdera mellan de olika namnen innan man väljer.
Kommentera

MEN, vad ska man rösta på i den här omröstningen?? Bara en massa namn ju.
Kommentera

yaqop: "bara"?
Kommentera

NuMo:
De namnen duger bara bra. Man får en tår i ögat när man tänker på vad Pirro skulle ha kunnat uträtta med dagens trupp.....
Går Pirro att anlita på konsulttaxa tro?
Kommentera

NuMo:

Ja "bara" i och med att det inte står vad namnet ska användas till.
Kommentera

yaqop: De är där för att röstas på. Jag kan omöjligt veta ur du tänker, inte heller hur någon annan tänker. Många röstar på Pirro, det tycker jag är intressant. Tedenby gjorde väl större intryck på pingstkyrkan än i Modo så jag antar att det inte blir så många röster där.
Kommentera

NuMo:

haha okej, det var ju mer ologiskt än jag kunde ana. Då röstar jag på Micke P eftersom han gjorde mål på ett friläge en gång.
Kommentera

yaqop: Ett mycket bra argument. Jag köper det direkt. Själv röstade jag på pirro, men jag stod i valet och kvalet mellan honom och Sasse. Han var ju så snabb ett år så att det var otroligt att han hann ha pucken framför sig över anfallsblå.
Kommentera

NuMo: Om jag inte minns fel så hade väl Tedenby också en städfirma, kanske vad som skulle behövas för att hålla rent framför mål.
Kommentera

21 av 43 - eller närmare 50% - röstade på Wernblom. Mycket hedrande siffror. Nu är ju frågan vad de tänker egentligen.
Kommentera

« · 442076