1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507087 inlägg · 4104 ämnen

Biljettåtgången

« · 400670 · » Till forumet

Sv: Biljettåtgången
Läste att svartabörs handlare i Calgary ville ha 20.000:- för de bästa och 3500:- för de sämsta platserna för final 6 som gick inatt där Calgary också losade. Undra vad priset är för matchen den 23/9 för en bra sittplatsbiljett.
Kommentera

knaskamilla:

upps, hade inte läst den ens, såg inte att du länkat.
Kommentera

Nu har jag en fundilering kring biljetter igen. Nu är alltså alla biljetter till torsdagens match sålda. Om jag skulle vilja köpa ett ståplatskort nu, skulle jag få gå på den matchen ändå då? Om 200 personer vill köpa ståplatskort nu, släpper de in 200 för mycket i Kempis på torsdag då?
Kommentera

knaskamilla: Jag fattar inte vad du menar. Skulle du inte kunna vara lite ironisk så jag förstår något?
Kommentera

knaskamilla: Slutsålt är slutsålt om dom inte har en buffert på några platser som inte säpps för försäljning!

Hallägarna får inte släppa in mer än som är tillåtet för Brandskyddsmyndigheten.
Kommentera

65selander: Jag funderar lite på om man får släppa ut fler än vad som är tillåtet att ha där inne. Jag menar om det blir brand åtminstone.
Kommentera

65selander: Alla vet vi hur viktigt det är med nådiga länstyrelsens brandskyddsinpektion, många lagar och paragrafer... Inga försök till bestickning av tjänsteman på dragande kall vill jag veta av heller... men man kanske skulle kunna tänka sig en liten, liten...
Kommentera

NuMo:

Nej.

65selander:

Fast det har ju liksom eventuellt kanske hänt förr att de har råkat släppa in några för många... Är det alltså så då, att om jag vill köpa ett ståplatskort nu så får jag inte gå på torsdagsmatchen? Shit. Vilken osis. Tur man har sittplatskort redan.
Kommentera

knaskamilla: Du har ju inget sittplatskort. Du har biljetter till varje match.
Kommentera

Frisco:

Damn. Det har du rätt i. Undrar när jag får dem, förresten.
Kommentera

Nån som har någon koll på om det fortfarande finns kvar några av de 200 biljetter som släpptes på ticnet idag?
Kommentera

lhfpower:

Kolla ticnet.se.
Kommentera

lhfpower:

077-1707070

Biljett Direkt
Kommentera

yaqop: jag kollade på ticnet men deras sida ligger nere till i morgon tänkte bara om någon visste om det finns biljetter kvar eller inte
Kommentera

lhfpower:

Är osäker, men dom kan mycket väl ha gått åt.
Kommentera

Ah. Nu har jag äntligen fått min biljettbunt. =) Känns tryggt.

Har precis varit till Kempis för att köpa ut ett ståplatskort. Eller, en ståplatsbiljettbunt. När jag sa att jag skulle hämta ut ett bokat sa killen i luckan "vi har inte fått dem än". Undrar hur de jobbar egentligen? Det står i tidningen att man ska kunna hämta ut bokade ståplatskort, men sen har de inte ens levererat de undanlagda till han i biljettluckan. Nu var det inga problem att få en biljettbunt ändå, men...det kändes aningen onödigt.

Nåväl. Han visste inte ur många seriekort de sålt sammanlagt, men idag hade han sålt 20-25 stycken, sa han. Detta på typ 50 minuter.
Kommentera

knaskamilla:

Snart kommer hela Kempis vara utsåld med förköpta säsongsbiljetter. En identisk publik varje match.
Kommentera

yaqop:

Tja. Var det inte något om att de inte skulle sälja ut alla biljetter på seriekort? De hade i alla fall ett gäng sådana där biljettbuntar kvar, så än finns möjligheten att slå till...
Kommentera

knaskamilla:

Inte bara Kempehallen som verkar bli slutsålt den här säsongen. Jag har 16 säkra som kommer över och kollar på hockeyn här ikväll, och då dräller det förmodligen in nån extra också. Jag hoppas syret räcker :)
Kommentera

scim:

Om det blir en bra match vill jag ha den på DVD sen...
Kommentera

knaskamilla:

Vill ha och vill ha!
Kommentera

scim:

Ja, det vill jag. Faktiskt så är det så. Jag betalar i muffins.
Kommentera

knaskamilla:

Låter bra det, måste kolla in växelkursen mellan MoDo-DVD och muffins först bara. Nu är det 19 säkra till matchen, varav en är Björn Sju.
Kommentera

knaskamilla:

Få det skriftligt och kräv att det ska vara chokladbitar i!
Kommentera

Bengt:

Äh, det var ju inte du som skulle ha dem... Då kvittar det...
Kommentera

Bengt:

Ska jag kräva chokladbitar i DVD:n? Nja...det låter inte så hälsosamt för DVD-spelaren...
Kommentera

knaskamilla:

Jag tar gärna chokladbitar.

Nu: 21 säkra.
Kommentera

scim:

Jag tar också gärna chokladbitar, bara de inte på något vis sitter ihop med DVD-skivan du ska fixa åt mig. Är du förresten säker på att du inte överskridit maxgränsen för publikantal nu?
Kommentera

scim: Du har väl kommit ihåg att skaffa en biljettbunt? För såna här historiska händelser kan man ju givetvis inte visa helt gratis. Blir väl ordinarie sittplatsbiljettspris, tycker jag...
Kommentera

Såg just att det är slutsålt till FBK-matchen den 30:e oktober nu också. Någon som inte köpt biljett än men vill gå på den matchen? Jag kan erbjuda en stol i paradiset till bra pris... ;)
Kommentera

knaskamilla:

En plats i paradiset till bra pris? Hmm, vad är det du erbjuder egentligen Kamilla?
Kommentera

Slutsålt mot Frölunda 5 oktober, mot Timrå 28 oktober och mot Färjestad 30 oktober.
Kommentera

Intressant läsning på modohockey.se:

Biljettinfo
BILJETTILLGÅNG ELITSERIEN 2004/2005

I nedanstående tabell kommer MODO Hockey att kontinuerligt uppdatera biljettläget inför säsongens Elitseriematcher.

Även om det står SLUT så kan biljetter släppas till försäljning under de sista fem dagarna före match.
Detta beroende på följande orsaker:
1. Reserverade men ej uthämtade biljetter
2. Gästande lag har ej bokat tilldelad kvot.

Därför rekommenderar MODO Hockey att du kontinuerlig går in till ditt ATG-ombud eller kontaktar Biljett Direkt 077 - 170 70 70 för att se om ytterligare biljetter släppts till försäljning.

Uppdaterad 7/10 klockan 15,00
Match Sittplats ledig Ståplats ledig
MODO - Brynäs 9/10 SLUT 50
MODO - Malmö 21/10 SLUT 300
MODO - Linköping 23/10 SLUT 10
MODO - Timrå 28/10 SLUT SLUT
MODO - Färjestad 30/10 SLUT SLUT
MODO - Luleå 4/11 SLUT 135
MODO - Mora 18/11 SLUT 400
MODO - Södertälje 20/11 SLUT 500
MODO - Djurgården 22/11 SLUT 400
MODO - HV 71 30/11 SLUT 470
MODO - Frölunda 11/12 SLUT 300
MODO - Brynäs 28/12 SLUT 350
MODO - Brynäs 6/1 SLUT 500
MODO - Södertälje 13/1 Mindre än 10 500
MODO - Malmö 17/1 Mindre än 10 500
MODO - Linköping 20/1 Mindre än 10 500
MODO - Timrå 25/1 Mindre än 10 500
MODO - Färjestad 27/1 Mindre än 10 500
MODO - Luleå 1/2 Mindre än 10 500
MODO - Mora 5/2 Mindre än 10 500
MODO - Djurgården 19/2 Mindre än 10 400
MODO - HV 71 26/2 Mindre än 10 500
Kommentera

Frisco: Ser bra ut. Kul att MoDo's vågade budgeterade publiksnitt kan hålla.
Kommentera

Frisco:

Jag har en sittplats ledig till MoDo-Malmö den 21:a... ;)
Kommentera

Salle:

TUR att det blev lockout, kan man säga! Eller, vad skriver jag? Foppa hade ju spelat i MoDo även utan lockout...
Kommentera

knaskamilla: Ring ATG och sälj den där...
Kommentera

Salle:

Äru galen?!?! Då kan ju vilket patrask som helst hamna på Paradiset.
Kommentera

Poffa: Det har det ju redan funnits där i några år så en mer eller mindre kan väl inte göra nån skillnad.
Kommentera

Salle:

Nu lyser avundsjukan igenom, Salle.
Kommentera

MODO - Mora 18/11

Sittplats ledig 17
Ståplats ledig 308
Kommentera

Frisco:

MODO - Mora 18/11

Sittplats ledig 3
Ståplats ledig 281
Kommentera

Ännu en uddamålsförlust efter ordinarie tid, tredje raka... Pinsamt!!
Kommentera

Jag har ett problem!

Tycker inte om när det gapar tomt på sittplats i hallen och har en biljett över tills ikväll. Har ringt runt och frågat lite men alla är upptagna med diverse (som om det skulle finnas nåt viktigare) pryttlar.

Det här har hänt en gång tidigare och då försökte jag lämna in den i kassan men dom gör inga återköp och fast jag var villig att ge bort biljetten så får dom inte sälja den vidare (???).

Är det någon som är intresserad?
Kommentera

Nenne:

Så jävla skumt! Man kan ju tänka att MoDo skulle bli glada för att få tillbaka en biljett och därmed kunna sälja den vidare. Fast iofs - det kanske finns något som rent tekniskt hindrar att de säljer samma plats två gånger.

Tyvärr kan jag inte köpa den av dig, dock, då jag inte klarar av att sitta på två stolar samtidigt.
Kommentera

knaskamilla: Det finns väl en smygmodoit i Stockholmsområdet som kanske är intresserad?

Förresten är det ngn som hört hur länge Enström blir borta? Jag håller på och scoutar motståndare i slutspelet för Frölundas räkning.
Kommentera

Dragan 2k:

Jag gissar att han spelar igen innan veckan är över. Albert önskade att han skulle spela ikväll och slå indianare till lulingarna, men så blev det inte.

Vad gäller smygmodoiten så får man väl anta att han redan har köpt biljett. Eller?
Kommentera

knaskamilla:

Ni kvinnor skryter ju hela tiden över hur bra ni är på att göra två saker samtidigt. Men att sitta på två stolar det klarar du inte. Myten om att kvinnor har bättre simultanförmåga är alltså inget annat än en myt.
Kommentera

Poffa:

Äh, nog skulle jag klara av det om stolarna stod bredvid varandra. Nu är jag dock hundra procent säker på att så inte är fallet (såvida inte Nenne snott min mors eller Birgers biljett, vilket jag är hundra procent säker på inte har hänt).

Kommentera

Kolla, jag kan posta två inlägg samtidigt...
Kommentera

« · 400670 · »