1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508358 inlägg · 4106 ämnen

Biljettåtgången

« · 499613 Till forumet

Sv: Biljettåtgången
knaskamilla:

Det var ju en hel minut mellan inläggen. Myten är slagen i spillror.
Kommentera

Poffa: Här har du fel (åter igen). Kvinnor kan visst göra två saker samtidigt, exempelvis städa medan det inte behövs...
Kommentera

Lumber Jack:

Det är väl inte att göra två saker samtidigt? Det är ju att göra onödiga saker, och det är de faktiskt världsmästare på.
Kommentera

Poffa: Du menar som att åka till Göteborg och Scandinavium på hockey, trots att man vet att man bringar olycka med sig. Det är dessutom empiriskt bevisat efter nogrann studier.
Kommentera

Lumber Jack: Knas har en öppen invitation att komma ner till Göteborg. Boende tar vi hand om. Under slutspelet när/om vi möts förutsätter jag att Knaskamilla befinner sig i Göteborg.
Kommentera

Dragan 2k:

Betalar ni resan också? Det vore ju bra som fan.
Kommentera

Dragan 2k:

Vi skickar ner henne då vi spelar här hemma och ni skickar upp henne då matcherna går i Gbg, med andra ord. Låter som en klockren tanke. Du är inte så dum som Chara ser ut, Dragan...
Kommentera

Poffa:

Här kunde jag ha lagt in en bild på hur dum Dragan kan se ut, men eftersom jag är snäll låter jag bli. (Att jag låter bli har inget att göra med att jag inte har bilden i jobbdatorn...)
Kommentera

knaskamilla:

Nu var det ju hur Chara ser ut som satte standarden. Inte hur Dragan själv ser ut.
Kommentera

Lumber Jack: Jag som alltid har trott att det var stimultanförmågan det var frågan om. Nu får jag ju revidera hela skiten....
Kommentera

knaskamilla: Näe vad jag vet så har jag inte snott nån biljett men det var en idé, jag kan vräka ut mig.. Kom på vem som kanske behöver en biljett till matchen ikväll, skulle inte göra nåt att behöva sitta brevid Kaberle.

Poffa och Lumber jack: Passa er... Ni tycker väl att man inte behöver städa förrens dammråttorna har ätit upp modotröjan.
Kommentera

Nenne:

Pah! Jag städade igår. Jag hade besök av en Sorsele-bo och frågade om han skulle ha en sup...
Kommentera

Poffa: Hoppas att du får besök ofta då annars kanske folk måste gräva fram dig till hösten igen om du bara städar när du får besök..
Kommentera

Nenne:

Nån gång i veckan blir det nog allt. Med så mycket tomtar på loftet så är det ett jävla rännande faktiskt.
Kommentera

Poffa: Så du har tomtar på loftet..

Lägger ut mitt ärende igen, eftersom det är sånt tjafs om städande och Charas utseende här (hi hi).

Jag har en sittplatsbiljett över (mycket billigt) tills ikväll om någon skulle vara intresserad, far väl om ungefär en timme.
Kommentera

Nenne:

Jo, men det är som de brukar säga, "Hellre tomtar på loftet, än dragigt runt paketet."
Kommentera

Poffa: Hmm, om man är ute och cyklar så är det väl alltid dragigt runt paketet, fast jag tror att man då också samtidigt kan ha tomtar på loftet. Fast det är ju min egen åsikt.
Kommentera

« · 499613