Huge:
Du skrev tidigare att Loob i intervjun sa att Brynäs spelade en offensiv och rolig hockey. Sa han verkligen så?
Jag har då inget minne av att han använde ordet roligt i C+ intervjun. Har försökt att hitta intervjun men misslyckas.
Det jag däremot kommer ihåg att Loob med all säkerhet sa var något om att Brynäs spelade en rak hockey och det var därför dom hade valt CZ då just detta vara något dom ville lägga till i FBK's sätt att spela.
Kommer verkligen inte ihåg att Loob påstått att Brynäs spelat en "offensiv och rolig hockey".
Redigerad kommentar
Gurra88: "Säger ju det.. Jag är
knappast nån som ropar ut guld till Brynäs hur som helst.. Men efter år av missär under czarnecki så kunde man inte ana vad T.Jonsson skulle mäkta med.."
Postat kl 13.30 igår av nån som kallar sig för "Gurra88" här på HS.
Om det nu inte var du, vem drog isf upp CZ i debatten?
Verkar som sagt vara nån som har förkärlek för att dra in CZ i alla debatter..
Tre tummen upp av mig för den =)
Gurra88: "Säger ju det.. Jag är
knappast nån som ropar ut guld till Brynäs hur som helst.. Men efter år av missär under czarnecki så kunde man inte ana vad T.Jonsson skulle mäkta med.."
Postat kl 13.30 igår av nån som kallar sig för "Gurra88" här på HS.
Om det nu inte var du, vem drog isf upp CZ i debatten?
Verkar som sagt vara nån som har förkärlek för att dra in CZ i alla debatter..
Redigerad kommentar
Finns fler som vet att Brünäs filmar. Timrå-Kolan skriver så här på Twitter efter kvällens seger.
Go vinst mot filmstjärnorna i Brynäs. Jättejobb i alla boxplay. #30 grym igen! Vi tar helg på det. Tänk om jag satt den i sudden. #åretsmål
Gurra88: " Men efter år av missär under czarnecki så kunde man inte ana vad T.Jonsson skulle mäkta med.."
Det är tack vare CZ:s utvecklande av framförallt våra junisar som TJ nu kan mäkta med det vi ser.
Det har alla anat, som har den minsta hockeykunskap så jag förstår att inte du har gjort det....
Spinningswede: Ja Gurra hade ju helt missat att någonting stort var på gång med denna säsongs Brynäslag, han trodde inte alls på laget i likhet med många andra. Brynäs har väl bland experterna tippats allt från att komma sist till att vinna guld och det bevisar ju att det inte är så lätt att tippa elitserien dessa dagar. Med så många nya spelare i många lag så är det helt omöjligt att sia om hur det ska sluta för att bedöma spelare som kommer från andra ligor och kanske andra kontinenter är inte lätt minsann.
Roligt värre är det i alla fall med en jämn serie som inte alls känns som någon transportsträcka för andra än för stackart Timrå.
Spelchemat är idiotiskt kan vi konstatera igen, Modo har tre hemmamatcher i rad nu och Brynäs hade nyss tre bortamatcher i rad, ser också att Växjö nu har 4! raka bortamatcher.
arnio: Sagt av Gurra88 27/8-2011:
"Kan det vara så att detta är det sämsta laget Sundlöv någonsin ställt på isen? Ja jag tror faktiskt det.."
Berka: Saknar ödmjukhet? haha..
Jag är nog en av de på vårat forum som är mest kritisk till guldsnacket..
Tycker bara det är fantastiskt underhållande att läsa här att det mest handlar om otur att ni ligger där ni ligger. När ska ni inse att ni inte är bättre helt enkelt?
Redigerad kommentar
Sawchuk: Så har det varit för oss brynäsare sen senaste guldet. Lindansarlag hela jäkla 2000-talet. För en gångs skull ligger vi i topp, och en förhoppning om att nå längre än kvartsfinal har tänts för första gången på många år.
Jag tror nog ni klarar er till slutspel...
Zappaholic:
Just nu har Modo en lång väg till slutspel.
Det känns som alla säsonger där vi undviker kvalserien är en lyckad säsong nuförtiden.
Jag lovar iaf att vi ska göra allt i vår makt för att räcka er en hjälpande hand... ;-)