NuMo:
Tyvärr vet vi att Tellqvist släpper in minst ett mål per match. Det gör nog ingen skillnad att han bara har spelat halva matchen.
Bad_Brett: hur fan kan domaren ta en interfeerence på tolle när han släpper samma åt andra hållet?
har lagt just detta på minnet hur ofta brynäsare interfeerar modospelare, inte jättefult alls men ändå, domaren har missat samtliga.
Monno:
Kamp framför mål?
Solklar interference, kan inte bli mer interference.
Brynäs PP är ganska enkelt. Det hela är ju bara inställning. Du har pucken, avancera, utmana avslut, eller i sista sekunden pass till nästa person som tänker exakt likadant. Det finns inte en enda ofarlig spelare i uppställningen, enkom på attityd. Gör mål, helt enkelt,
Redigerad kommentar
Monno:
Borde vara iq test för att bära kaptensbindeln...
Monno:
Poängen som var så jävla viktig. Nu är kvalseriespöket jävligt påtagligt igen.
J F K: brynäs är bättre överlag, men de är surt att domaren som vanligt kliver in och avgör.
J F K:
Inte ser?
Han åker ju rakt mot Järnkrok och trycker in han i målet. Han ser han ju minst tre meter före.
Vilken repris såg du?????
Sawchuk:
Fortfarande allting i egna händer. Vi fixar det här, med början på lördag mot Växjö med två nya spelare.
Anders Berg:spelar det nån roll då brynäs inte är tillräckligt bra för att göra mål i 5-5, utan behöver lite hjälp från domaren ;-)
Berka:
Men du är ju inte på riktigt, hur ska du ha det?
"tyvärr är tolle inte es-mässig, han är åter sämst på plan och är en direkt anledning till att vi släpper in 4-3"
"Brynäs är bättre överlag, men de är surt att domaren som vanligt kliver in och avgör."
Snygg avslutning på matchen. Surt sa (Fjäll)räven.
Kvalserie för er? Nja, det tror jag inte...vill hellre ha DIF där
Wayne Gresky:
Precis, dom gjorde en bra kämpainsats, tyvärr devalverades värdet på insatsen då det var 2 minuter kvar helt i onödan.
Erat:
Svedberg har nog tjänat ihop till den där slashingen med råge...
Bad_Brett: Är det inte läge att hitta någon stor, tung junior helt utan framtid inom ishockeyn som kan sänka Svedberg för gott och sedan sluta med ishockeyn?
Jag tror många lag skulle ställa upp och ge honom en rejäl engångssumma.
Rytter:Tolle är dålig matchen igenom.. OK?!
domaren tar en interfeerence på tolle, däremot har han inte tagit en enda interfeerence på brynäs under 60 min, fast jag såg en handfull i deras defensiva zon.
hänger du med?!
Zappaholic: Ja det är inte bra att han gör det, och jag tycker det är trist att det slutar som det gör i en annars rätt okay match!
Grattis, rättvist
NuMo:
Kedjorna har varit helt omkastade hela perioden.