Gurra88:
Än har Hari en lång bit att vandra innan han når upp till er sk. målvakt Niklas Svedberg.
Var in och läste lite hos Brunäs. De tycker MoDo är ett riktigt gnällgäng. De kan aldrig ha varit och sett sitt eget lag spela i Kempis eller FC.
Svedberg, är han på riktigt?
Nu får du allt ta och kamma dig va, Modo är ju ihop med FBK seriens gnällgäng det gjordes en undersökning på det för ett tag sen om jag inte minns fel!
Lycka till i fortsättningen tror nog att ni går till slutspel.
Redigerad kommentar
Gurra88:Sist jag kollade så vann Modo SM för inte så länge sedan. Då är det snarare Brynäs som inte nått upp till något viktigt.
Glömde Alexander Steen.
Nej, tyvärr utvecklar Modo hockeyspelare som är för duktiga för att behålla dem. Jag önskar att vi plockat fram fler medelmåttor som man fått behålla, typ Brynäs.
Svedberg är med bred marginal den värsta i serien och Hari har långt kvar upp till honom. När han öppnade båsdörren så Jens Westin höll på att göra sig riktigt illa så borde han haft en lång avstängning. Det var fegisen Svedberg som höll i Nisse Ekmans klubba tills denne drämde till. Nej, du får säga vad du vill, men Svedberg är vidrigast i serien med bred marginal.
J F K: HAHAHA.. Ska vi snacka gamla meriter så har ni inte så mycket att komma med. Don´t go that way..
Ja, nog fan hade du varit lycklig om du haft Silferberg, Järnkrok, Larsson i ditt lag..
fast klart Janos är ju nästan lika bra.. Hoppas ni kommer till slutspel, men inte särskilt troligt. Lycka till
J F K: "Nej, tyvärr utvecklar Modo hockeyspelare som är för duktiga för att behålla dem."
Fast nu för tiden utvecklar ni väl inga alls? Länge sedan ni fick fram en spelare i ens elitserieklass. Nej vänta, lillfrodo Hari på 72 kg glömde jag nu
atilla:
Jag förstår inte vad du menar. Anser du att MoDo inte längre har en bra plantskoleverksamhet. Underkänner du hockeygym i Ö-vik?
Du får förklara vad du menar och kanske en tänkbar lösning på problemet så vi når någonstans i dialogen. Som det är nu blir det ju bara pajkastning på måfå.
yngwie: Fy fan va han gnäller den där ungraren, är han gnälligast i serien?
Är det någon som ska ha ära av Brynäs juniorer så är det Sundlöf och tränarna. Supportrarna däremot, de ska enbart hålla käften. De har gnällt på Sundlöf och Czarnecki(?) som matchat fram dessa talanger och gett dem förtroendet att blomma ut.
Kan inte förstå att det finns BIF supportrar som har mage att stoltsera över sina juniorer, sedan de skrikit efter erfarna nyförvärv i 2,5 år konstant.
Men nu när det börjar ge resultat, då står man och slår sig för bröstet för sin fina juniorverksamhet.
Bra grabbar!
spud: "Kan inte förstå att det finns BIF supportrar som har mage att stoltsera över sina juniorer, sedan de skrikit efter erfarna nyförvärv i 2,5 år konstant."
sluta gnäll på brynässupportrarna nu, är du gnälligast på forumet?
atilla: Jaha, ska vi räkna med dom 10 senaste åren? Tobias Enström, Alexander Steen(till viss del iaf), Joakim Lindström, Oscar Hedman osv osv
Det enda ni egentligen har är Bäckström, resten är ett gäng balettdansöser som inte bevisat ett skit än. Knip igen tack
Redigerad kommentar
Dazén:
Du glömde att nämna världens bästa målvakt Jakob Markström, som har fått spela hela 8 matcher i NHL på två säsonger.
Bad_Brett:
Kalus spelar imorgon, verkar inte som att Skinner gör det.
Wayne Gresky: "Han fick sin skolning i Danderyd/Täby i div 1. Sedan blev det succé direkt i Brynäs. Därefter hände ingenting innan han hade en lärorik säsong i Finland där han utvecklades ytterligare innan han återkom till Brynäs. Brynäs betydde noll för hans utveckling som spelare utan utnyttjade bara andra klubbars skicklighet i att utvecka spelare".
Herrejävlar, Bagdad-Bob lever......Bra koll på Molin, va;-)
arnio: Förstår du inte att du skämmer ut dig, när du skriver sådana inlägg? Låt bli bara. Snälla.
Går det att stoppa vissa användare från att besöka MoDos sida?