Cyklob:
Jag fattar inte hur lätt vi förvandlas till ett gäng stirrande fåntrattar i egen zon.
spud: Ja, matchen ser svår ut att vinna nu. Det är ju ett gäng looserskallar kvar bara.
www.allehanda.se/ishockey/shl/foppa-nu-ar-det-slut-pa-chicken-dance#Ishockey
Slut på Chickendance, säger Foppa och bekräftar våra misstankar.
Rytter:
Undra vad Anders Forsberg antecknar i det läget. Tror han ritar en kuk.
NuMo: Oj, har vi gjort mål :)
Jag har totalt tappat den här matchen. Ser torsdagens match med 120 kg Brashear mot Hv framför mig.
Tror nästan jag är lite chockad.
J F K:
Tammedjävulen. Såg ut som att Hari inte ens ville göra mål, men han misslyckades med det.
Och som vanligt när vi gjort mål så krävs det en jätteräddning av vår målvakt i anfallet efter direkt efter nedsläpp.
Ja, nu är det två räddningar.
Nästan tre nu och nu blev det mål. :(
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI:
Jag håller med Monno. Det här har en förbannad Peter Forsberg som själv betalt för att lära nästa person som nästan ostraffat tacklar en modoit i huvudet vad man inte får göra.
Det blir en utvisning, sen åker han hem igen. Det måste nästan vara gratis när jag tänker på det.
Redigerad kommentar
Ben Perrault:
Han har gjort nästan lika många matcher som Henrik Sedin. 1025. - Respekt. 205 poäng. Det är det inte alla som nått upp till.
Tycker faktiskt att det är lite spännande.
Cyklob: Som att vi inte har nog med utvisningsminuter redan? Ja herregud.. motståndarna lär ju försöka få honom utvisad hela tiden - vilket dom lär lyckas med. Längtar redan efter mera boxplayspel...
(nej jag gillar inte värvningar av "tuffa" spelare som bara kan slåss)
Hoppas jag har fel och att han faktiskt tillför något på planen... 42 år gammal.......
Redigerad kommentar
Bad_Brett:
Torp är ju tyvärr inte den enda i laget som inte kan pasa på bladet. Klyschan att det är bara att hålla ner klubban gäller ju inte i alla fall. Vi passar ju oftare så att passningsmottagaren måste byta till backhand än på rätt sida för direktskott eller snabbt spel. Speciellt i PP.
Så dök Torp igen. Han har antagligen felslipat.;)
ULTIMAVICI:
Av alla spelare som finns så väljer man Brashear
Måste ha betalat ordentligt med pengar till modokassan för att få vara med
jaja, känner mig väldigt pesimistisk just nu med 1-0 till Brynäs dessutom
Känns inte som det finns nån som ens kan göra mål ikväll:((
NuMo:
Kan ju placera honom framför mål i PP. Skulle vilja se den SHL back som vågar stå och crosschecka honom i ryggen.
supertr?tt:
Fast Brashear kan väl spela hockey, det har jag i alla fall för mig.
Meeen? Är det svårt att slåss på stor rink?
Undrar om inte Foppa blev less nu när det är tillåtet att tackla folk i huvudet.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
J F K:
Ja det är svårt att begripa.
Brashear lär ju bli utvisad efter fem sekunder bara på sitt rykte. Spännande. Kan inte Wernblom göra comeback också.
Enda chansen är att få in några nya spelare som kan komma in med nu energi och kanske bidra till vi lyckas vinna någon match.