1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

515144 inlägg · 4114 ämnen

Brynäs - MoDo, TORSDAG 14 JANUARI 19:00

« · 1719984 Till forumet

Sv: Brynäs - MoDo, TORSDAG 14 JANUARI 19:00
J F K: Sjöqvist blundar för den tacklingen.
Kommentera

Eller: Kommentar: Läs tidigare inlägg ;-)
Kommentera

Eller:
Ja, vinner Rögle idag tror jag vår plats i kvalet är klart.
Vi kommer aldrig komma förbi då, avståndet blir alldeles för långt.

Då är det bara att hoppas, ni som säger vi kommer slå alla allsvenska lag.
Det tror inte jag, om inte Svarten får in fem nya kvalitetsspelare
Kommentera

Robin Ztorken L: Enligt dig är vi väl ändå givna att hamna sist om vi inte värvar 18 spetsspelare? Har du blivit onödigt positiv nu?
Kommentera

Robin Ztorken L:
Vi kom väl överens i december att vi kommer kvala?
Kommentera

Robin Ztorken L: Suck, du är ett troll från SAIK eller BIF boken som har antagit först ett Löven nick och sedan konverterat till att "bli" ett Modofan. Kan inte du se det positiva i Modos spel/attityd under den senaste tiden så håll dig i BIF eller SAIKs bok och fortsätt o trolla med Yoda och hans polare. istället för att vara här och spy din galla över vårat Modo. DU är så förbannat negativ så klockorna stannar.
Kommentera

snowden: ,
Japp det var klart redan då. Nu gäller kval och alla ni som säger att vi slår alla alsvenska lag , hoppas jag får rätt
Kommentera

Eller: ja Rahimi är en riktigt skön spelare..
Kommentera

Sven Tuta: Jösses. Frölunda får en utvisning efter att ha dominerat hur mycket som helst, men inte fått en enda utvisning med sig. Dessutom bytte man målvakt efter riktigt uselt spel av Lasse Johansson. Då tappar Gustavsson in en puck som går rakt på honom.

Frölunda tappar matchen på att domarna valde att blunda för tacklingen i ryggen och säsongens förmodligen klart sämsta målvaktsspel.
Kommentera

Sven Tuta: Vad tycker du det finns att vara positiv till?
Hur djävla bra vi än spelar, så blir det inga poäng, så lägg ner skitsnacket med spel,och attityd. Det betyder inte ett skit, när man blir nollad gång efter gång.
Kommentera

Robin Ztorken L: Jag tycker att man måste vara positiv efter att Modo gjort sin bästa match på fem år mot Skellefteå. Vi gjorde en jäkla plattmatch mot Brynäs, men bortsett från det tycker jag att det för första gången på fem år finns positiva saker spelmässigt.

Jag förstår att du hellre spelar som skit och har tur som får poäng än att faktiskt spela bra och ha oflyt. Jag tror det senare i längden är väsentligt bättre.

De allsvenska lagen har aldrig varit sämre på riktigt länge och skulle vi kvala - som jag hoppas slippa - så är vi vad jag sett mer överlägsna än ifjol.
Kommentera

J F K:
Jag skulle då inte vilja möta Melins AIK. Där blir det nog torsk. Melin är grym och ska inte underskattas.
Kommentera

J F K: Och vi har heller aldrig varit sämre, så det går på ett ut.
Du ska inte vara så säker på att vi kommer överleva vårt kval.
Kommentera

« · 1719984