Conny, conny conny..
Varför ställer han upp på en bild där han står på stan framför en gatumusikant som tigger pengar genom att ha en tom Pripps blå låda framför sig?
Han är ju så genomkorkad.. Nu är inte den bilden på internet, men den finns i pappersversionen.
Redigerad kommentar
spud: En sak har han ju faktiskt rätt i:
Jag blir mer irriterad över att en spelare i tredjekedjan i elitserien kan lyfta 250 000-350 000 i månaden. Det är ett större problem för hockeyn än att lirare som Linus är överbetalda.
En annan som bara kostar pengar:
http://hockey.expressen.se/elitserien/1.2624143/challe-utesluter-aterkomst-till-dif
Gidde: Hoppas han kommer till elitserien!
Om inte med Örebro så lär han väl hamna i typ Skellefteå eller Timrå och göra hattrick i Fjällräven samt vinna poängligan.
Björn Svensson blir kvar! Nya kontraktet sträcker sig över säsongen 2013-2014
http://www.modohockey.se/artikel/16374/
Redigerad kommentar
Wayne Gresky:
Örebro förlorar igen som det ser ut och Örebro får allt svårare att nå Es. Tror ni Conny kommer få anbud från ES och tar han anbuden eller stannar han i ES. Det jag sett av honom denna säsong är imponerande. Enligt mig håller han nog i ES 1 säsong.
MorganaLefaey:
Finns ju andra lag än MoDO =)
Gör man runt 35 - 40 assist i AS är man nog intressant för ES klubbar skulle jag tro men man vet inte som sagt.
Redigerad kommentar
Modoante:
Otroligt. Djurgården har redan tappat poäng mot seriens två sämsta lag.
Gusse:
Hehe. Jag pratade med en Brynäs-supporter i morse som tyckte att Klasen helt klart hade en poäng när han kallade Oskarshamn för ett gäng horor. Några timmar senare jublade han som ett barn på julafton efter Brynäs kross...
J F K: Conny kommer aldrig,aldrig spela i Modo.. Han är en rätt begränsad spelare som inte skulle hålla i elitserien samt hans problem utanför planen.
Nej! han får nog vara glad om han får ett kontrakt utomlands typ.
Connys mobilsvarsmeddelande, just nu:
"Hej det är Conny, jag är avstängd på grund av disciplinära skäl, det är min kommentar."
Frisco:
Senaste " lösa " ryktet placerar Conny i Leksand kommande säsong.
"– Jag är en pigg 36-åring som vill spela hockey i Elitserien."
Linkan och Conny i samma lag 12/13..? Spännande!
Redigerad kommentar
spud:
Strömberg klar för Aslöven, då blir dom och räkna med på allvar.
Redigerad kommentar
Blake:
Som kom då Boken äntligen idag. Blir en intressant läsning några dagar framöver ;)
Berka: Det finns bara en Conny Clack! Eller fanns kanske man tyvärr ska säga...