1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

503776 inlägg · 4100 ämnen

Damerna leker.

« · 57072 Till forumet

Damerna leker.
Damerna leker med stäppnomaderna.

Tro fan det, Både spelare från Sollefteå, MoDo och Högardhs gamla Veddige!!!!!!!!!!!

Låter som vissa personers favoritorter...
Kommentera

Sv: Damerna leker.
Måste säga att det inte är särskilt underhållande. Ett tag misstänkte jag att det var min TV som lagt sig i slowmotionläge.
Kommentera

Det jag tycker är lite synd är (i alla fall i mina öron) kommentatorernas seriösa försök att inte falla in i TV-puck kommentering. Det lyser igenom lite väl mycket. 6-0 nu, det ska bli spännande att följa resten av matchen. Sen får vi hoppas att Umeås fotbollsdamer får lite högre lön, lite fler sponsorer och lite mer mediabevakning. - En större stadion står på agendan.
Kommentera

Det som irriterar mig mest är att de inte har en aning om vad som händer.

"Nu åker en spelare ut... Ehhhh, jag vet inte varför.... Ehhh, men.... det var kanske för för många spelare på banan.... Nähä där ser man det var tripping. Vart då förresten och på vem?"

och så vidare. Stenkoll.
Kommentera

Uräkta att jag stör så här sent. Men då jag ser att du i din profil är en erfaren glidare kanske du kan besvara frågan varför jag inte kunde besvara dig med mitt eget alias dvs via mitt konto inne på Timrås gästbok.
Kommentera

Antar att du riktar dig till mig gnuttfan.

Jag vet ärligt inte. Den du skall fråga är nog nån moderator eller marcus som är ansvarig för sidan (tror jag han är i alla fall). Det enda jag vet är att det brukar bli strul ibland då man har flera fönster öppna med hockeysnack, men det är säkert inte anledningen här.
Kommentera

« · 57072