1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507066 inlägg · 4104 ämnen

Den efterlängtade räkningen

« · 325612 Till forumet

Den efterlängtade räkningen
När man i dag vittjade brevlådan låg den där, den enda räkningen man längtar efter under hela året. Medlemsavgiften för nästa år, 200 spänn rakt in i föreningen vi alla älskar. I morgon har MoDos förmögenhet vuxit med ytterligare 200 härliga CSN-kronor.

Härligt! Det tar vi med oss!!

PS. Betala du med i dag Westerlind, kan vi flasha för de andra MoDosupportrarna i Gavlerinken på lördag!
Kommentera

Sv: Den efterlängtade räkningen
Lumber Jack:

Va Faen, har ni redan fått posten? Här ute på vischan så får man nog vänta ytterligare en timme eller så. Men då vet man ju vad man har att vänta i alla fall.
Kommentera

Poffa: Japp, det verkar som om har flyttat till den lilla del av Sverige där Posten forfarande kan ses som ett serviceföretag. Kanske det sista...
Kommentera

Lumber Jack: Härligt att se att du alltid är på plats när MoDo åker på studieresa till hockeyns huvudstad. Själv har jag den senaste tiden bränt pengar som New York Rangers och Abramovitj i Chelsea ihop, så ekonomin är lite lätt ansträngd.

Men kommer rosabilen från Sollefte, så får jag väl fundera på om jag ska resa upp till Gavlerinken på lördag, LJ.
Kommentera

« · 325612