McFire: Han anslöt sent till truppen och han har spelat upp sig bara sedan i torsdags. Domen får fällas i ett senare skede, han måste fålite tid på sig att visa vad han går för.
Lumber Jack: Hedman, ja. Den killen verkar ha hittat balansen i sitt spel. Mycket tror jag är tack vare att han fått mer fart under skridskorna. Han är inte lika sen i tacklingarna, vilket gör att motståndarna inte hinner börja flytta sig utan får smällen direkt.
Han och KFop har varit de två bästa spelarna sett över båda matcherna.
Sawchuk: Det är tråkigt att en del bara försöker hitta enskilda spelare som "syndabockar". Men det har ju varit så här inne i flera år. Jag har aldrig förstått vitsen med det.
Petey21: När de lagade koftan kunde de väl gjort det med lappar i passande färg.
Sitter här och njuter efter vinsten mot DIF. Jag hade inga förhoppningar alls och magkänslan i morse sa 7-0 till DIF. Jag är glad att jag hade så fel.
De flesta har kommenterat det mesta redan, men jag vill delta i hyllningskören för Erik Nyström. Vilken match han gör. Bland de absolut bästa bland forwards och klart bästa junior. Hans passning till Anderssons 2-1 och arbetet innan det målet är det högsta klass på.
Redigerad kommentar