1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

503566 inlägg · 4100 ämnen

Djurgården tappar tio poäng!

« · 56532 Till forumet

Sv: Djurgården tappar tio poäng!
rv:

Det var det dummaste jag hört på länge. Varför skulle vi INTE utnyttja Wahlberg? MODO kan ju faktiskt vinna SM-guld tack vare Wahlberg men vi skall strunta i det för ett patetsikt försök att straffa Wahlberg då de enda som egentligen blir lidande av det är MODO? Verkar dumt tycker jag.
Kommentera

Lasseboy:
Vart har du fått den informationen om Wahlberg?
Kommentera

En sak kan vi konstatera. Trots Norrlänningarnas EU-motstånd så manipulerades vi in i EU. Tack vare det står Modo utan en massa poängavdrag i dag. - Snacka om tur.
Kommentera

NuMountain:
så du menar att om inte sverige var med i EU så skulle modo ha fått poängavdrag nu?

Jag röstade föresten nej till EU men vad hjälpte det
Kommentera

Det är ju uppenbart. Tänk vad många icke EU-medborgare vi skulle ha haft i laget.
Kommentera

alla svenskar menar du? =)
Kommentera

Använd menyerna som är till höger (ibland till vänster, förvirrande) om gästboken, du väljer GB-alternativ, och sedan "Skapa ny tråd".

Ett tips: Tryck på caps-lock.
Kommentera

Pröva någon av de andra menyerna..."Gästböcker" är nog ett bra val!
Kommentera

Inte har graden av svenskhet att gör om man är med i EU eller inte.
Kommentera

NuMountain:
Även om sverige inte var med i EU så påverkar det juh inte dom andra spelarna från andra länder för dom är juh fortfarande med i EU...förstår inte vad du menar med det du skrev tidigare....
Kommentera

Natten: slå upp ordet ironi.

:-)
Kommentera

Jag anser att ironi inte hör hemma i en seriös debatt.
Kommentera

Natten:

Du får nog vänja dig, om du ska debattera med folket här...
Kommentera

jo jag har har tyvärr märkt det och har även märkt att det skrivs en massa som inte har det minsta med hockey att göra det finns lixom en anledning till att det heter hockeysnack vill man snacka om annat tycker jag man kan gå till andra ställen eller ta det på mail eller i sin gästbok.
Kommentera

Natten:

Vad har det med att Djurgården tappar tio poäng att göra??
Kommentera

Scim, NuM, Poffa, Knas, GLMC och alla andra:

Eller var det i denna tråd man skulle skriva det?
Kommentera

20ooo kr/poäng. Är det vad poängen står i nuförtiden?
Kommentera

Fan va dåligt att dom får tebaks poängen!! Tykker ja!!
Kommentera

För att friska upp Er Japanska vill jag påminna om att en Huddingespelare är med i Nippons VM-trupp..... [Se länk]
Kommentera

Ajajaj....
23.54 GK in JPN 39. KIKUCHI, Naoya
23.54 GK out JPN 27. NIHEI, Jiro igor
Kommentera

Vi får aldrig glömma Jiro Nihei.... Fast Japanen som försvann var en annan människa.

Dags att sova.

ZZ Z zz z Z z z zz.....
Kommentera

Frisco: Återigen vill jag säga att vi aldrig ska glömma Japanen som försvann i OS-maran i Stockholm 1912. Jag kan ju i och för sig förstå att han inte ville springa imål på det stadion som ca 100 år senare vill tas över av rikemansklubben från Öfre Östermalm men men, glöm aldrig honom.

Sedan en länk som Lumber Jack gillar.
www.nyalt.se/sport/artikel.asp?id=570462&sport=
Kommentera

Frisco:
Ledsen att säga det men du är fel ute när du skriver att Stockholms Stolthet skulle komma från "öfre Östermalm ??" .
Klubben grundades ute på Djurgården och har inget med Östermslm att göra förutom att hemmarenan Stadion ligger där.

Sedan får du förstås tycka vad du vill om känslan att springa in på ett fullsatt Stadion ;)
Kommentera

Frisco:

Det känns lite futtigt, ungefär som att få ett diplom när man vunnit femmilen i OS. Karln ska ju givetvis ha stora journalistpriset.

Forza Vacchi, in med växeln S J P!!!!
Kommentera

Frasse99: Jag ville inte säga det men det bor faktiskt mer apor (Skansen) ute på Djurgården än människor. Djurgården har ingen hemmarena. De hyr in sig Stadion på matchdagarna på samma sätt som de flesta andra klubbar i Stockholm gör.

Lumber Jack: Nobelpriset då?
Kommentera

« · 56532