Gidde: Lika fel som din.
Sicken hysteri. En DM-match mellan KB65 och MODO ska sändas på internet. Jösses. Jag hoppas innerligt att övriga spelare inte är lika förblindade av detta som hela hockeysverige verkar vara. Är de det kommer detta (ja inte DM-matchen kanske, men ES-platsen) vara allvarligt.
shinzawai: Hysterin kring Foppa och DM-matchen är endast negativ om det påverkar övriga spelare. För om det är så här kring en DM-match, hur kommer det då inte vara när ES återstartar med Foppa i laget?
Jag är rädd för att vissa andra spelare kommer förblindas av det faktum att namnet Peter Forsberg är med i truppen och på isen. Då kan vi se samma fenomen som vi såg lockout-säsongen.
Däremot, om övriga spelare gör sitt jobb fullt ut så är Foppa naturligtvis en enorm förstärkning, både på och utanför isen.
Dream Team: Sluta göra dig dum.
Jag pratar om att spelarna inte tog tag i saker och ting utan åkte och väntade på att någon annan skulle göra jobbet.
Paddan: Det är lite väl kallt ute så jag kan rekomendera länken ifall man e utan biljett
spud: Jag chansar på att de verkligen vill få in lite extra pengar då de kör liveodds på resultatet. Hur lätt kan den matchen vara att spela på?
Slutsiffrorna kan väl bli precis vad som helst.
Åh, jag minns när det vimlade av svartabörsenhajar utanför Globen lockoutsäsongen. Det var roligt, särskilt eftersom Martin hade berättat för mig att Foppa var kvar hemma i Övik.