1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506580 inlägg · 4103 ämnen

Dommarnivån

« · 483396 Till forumet

Dommarnivån
Dom senaste matcherna har visat att dommarna har mer eller mindre återgått till fjolårssäsongens nivå.
Jag tycker det är ganska bra då dommarna inte har varit konsekventa med bedömmningen, samt att spel fem mot fem ska gynna det bättre laget.
Kommentera

Sv: Dommarnivån
renen: Tycker att dommarna varit väldigt ojämn, tycker att de dömmer för konstiga saker.
Kommentera

NR_9:Bättre att dom släpper pet och tar för grövre saker så vi får se lite hockey. Att dom är ojämna tror jag beror dom nya direktiven
Kommentera

renen: Kan vara så, och jag håller med att man inte ska ta för alla små saker men ibland tar de inte för de grövre grejerna heller det är en sak jag ogillar, finns det inga opartiska dommare någonstans.
Kommentera

NR_9: Antingen faller dom för hemmapubliken eller så gör dom tvärtom ska visa att dom inte faller för trycket.
Kommentera

renen:

Eller så faller man som Winnerborg utanför alla nuvarande kända kognitionsteorier.
Kommentera

scim: Såg ej matchen (var han bra)
Kommentera

renen:

Läs mitt inlägg nedan.
Kommentera

Måste vara dommarens fel att ni leder:)

Kommentera

Lundström 6:
nja, tror mer det beror (indirekt) på Alexander Steen att MoDo leder.
Kommentera

Metal Guru: Vad gjorde Steen? Såg bara de sista minuterna av andra så jag vet inte vad som hände i första mer än att Steen blev utvisad och mora bytte målvakt.
Kommentera

Martin S: Nära på felaktig utvisning. Steen blev intryckt i målvakten som var långt upp i banan för att försöka hinna före Steen till pucken. Målvakten reste sig aldrig efter det.
Kommentera

NuMo: Varför stod Cleason och surrade i telefon under matchtid i första? Han får väl för böfeln stänga av den gamla NMT 450-kolossen under sin tjänsteutövning.
Kommentera

NuMo: Där håller jag med. Steen hade ingenstans att ta vägen iom att han hade en försvarare som tröck honom mot målvakten.
Kommentera

« · 483396