1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507172 inlägg · 4104 ämnen

En åtråvärd stund med Forsberg

« · 424437 Till forumet

En åtråvärd stund med Forsberg
Lite att läsa om eran Pensionär

se länk

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD
Kommentera

Sv: En åtråvärd stund med Forsberg
Lundström 6: Pensionär? Fjöööddinn?
Kommentera

Frisco: Foppafebern har även spridit sig till Bergamo, undra om det är Glenn Strömberg som är missionären eller ?
Kommentera

Lumber Jack: Foppafeber i hela vrälden. Först i Foppaland, sen på andra sidan Atlanten och nu på den här sidan av Atalantien.
Kommentera

Frisco:
Är så djävla trött på detta ältande om Peter Forsberg. Man kan ju tro att all satans reportrar i mediasverige har bosatt sig i Ö-vik och köpt årskort i Översteprästernas helgedom där dom tävlar om att få skriva ordet Forsberg så många gånger som möjligt i samma mening.

Synd bara att inte SJ hunnit bygga klart Botniabanan, för nu går ju lämmeltågen från Fjollträsk via ovigd mark, Gävle & Timrå.
Men har dom tur så har dom väl med sig heligt vatten från ismaskinerna i Kempehallen som dom kan badda pannan med när Gavlerinken och Sydkraft Arena passeras.

Detta börjar likna Jehovas Vittnens värsta härjningar i villaområdena på 80-talet. Fattas bara att Wennerholm börjar knacka dörr för att sprida läran om Forsberg.

-Du "får" denna Bibe... nej Aftonblad, men skänk gärna en slant.
Kommentera

Per HApps:

"Ja ä inte bitter."

Om det nu stör dig så fruktansvärt mycket, varför läsa det, varför älta det och varför ironisera sig över det så att allting tar fart på nytt igen?
Kommentera

Per HApps: Jag gillar den där artikeln. Läste urartikeln som de sen spunnit vidare på. Då frågade AB ett par TIKare om de tyckte att foppa fick särbehandling, alla svarade nej. Sen hade en sagt att de tyckte att foppa just fick särbehandling. Då skrek AB ut en härlig rubrik...

AB är för mig helt ointressant, jag reagerar inte på nåt som de skriver för jag antar att det är ett par mil ifrån verkligheten. De kan ljuga vinkla och förvränga. Mitt förtroende för dem är slut sen länge så jag bryr mig inte längre men tycker synd om dem(om det finns nån kvar) som litar på vad de skriver.
Kommentera

Per HApps:

Det finns Foppa, stor-Foppa men även denne gamm-Foppa som nästan ingen känner till. Detta är den enda bilden på den mystiske mannen med det magiska skägget:

www.cassiciaco.it/ITA/001ago/Agostiniani/regola/regola1adnot.htm
Kommentera

Icing-Ove: Jag hittade då ännu en Floppa ja. Förrseten så tror jag inte att jag har läst så mycket flippflopp sedan farfar eldade upp uthuset i Nyland 1983, vart jag läste det? I Nya Norrland såklart....

[bild]www.ilongobardi.it/foppa/immagini/promo_2.gif[/bild]
Kommentera

Per HApps: Det är inte SJ som bygger Botniabanan.
Kommentera

Per HApps:

Undrar hur många gästböcker man måste kopiera in samma sak i för att det ska räknas som spam? Vad säger du, du som är übermoderator?
Kommentera

knaskamilla: Ska bli intressant att se svaret.
Kommentera

« · 424437