MorganaLefaey: Det är ju fan pinsamt att harri inte lyckas få ut mer av sitt lag, dom kämpar ju inte... vad är det för fel kan man ju undra???
Sparka den där jävla muminpappan åt h-vete å låt melinder eller någon annan ta över, detta e ju bara för dåligt
Varför försöker inte modos backar vara först på puckarna i egna sarghörn?
Fbk´s backar kör stenhårt för att vara först på puckarna,medans modo´s glider för att bli 2:a!
shinzawai: Är det kört nu?
Finns ju inge GO i laget, forwards står ju stilla i egen zon så backarna får ju ingen hjälp
shinzawai: aj då 1-0, tar på en skridsko och studsar till ett 2 mot 1 läge..
Surt
Poffa: Det är lite hugget som stucket vem man ska byta ut, wargh,hrabal,hållberg? Det är väl kanske dagsformen som får avgöra!
Berka: Och så lämnade du den fysiske och fantastiske Hasse Jonsson utanför laget, med andra ord.
Stenkoll.
Poffa:Jag har sett hasse gått på kropp ett flertal tillfällen de senaste 3 matcherna, oftast framför egen kasse! Ja skillnaden är hårfin det håller jag med om, och om jag måste välja så är hedin 7:e och vestin utanför truppen
timmy.hedman,kurvinen-hrabal, hållberg-wargh , -hedin eller nått ditåt
Berka: Vilka argument.
Hasse J tackar 2-3 ggr per säsong. Han använder sällan sina kilon och han är ordentligt orörlig. Så visst, han har fysiken men han har inte det fysiska spelet.
Jag hävdar fortfarande att det är en hårfin skillnad i kvalitet mellan alla dessa backar. Möjligtvis är Westin den som sticker ut mest ur gruppen, åt det sämre hållet.
Frisco: Sen vadå bristfällig defensiv på slutet? Hela säsongen har varit ett mörker i det defensiva spelet å de över hela banan!!!
Berka: Skuta, har han inget sjövett?
Hedin får oförtjänt mycket kritik. Hedin har verkligen inte varit så dålig som många vill göra gällande. Visst, han är långt ifrån bra men i jämförelse med Hållberg, Wargh, Hrabal, Westin och Hasse J så är det hårfin skillnad.
Hedin börjar bli MODO:s motsvarighet till Wade Redden i Rangers. Folk buar och gnäller oavsett vad han gör.
Paddan: ja men va fan,krävs för att få tränaren våran väck? Skulle modospelarna åka mer skriskor,kämpa varje minut som om det gällde liv å död ,då skulle vi börja spela bättre hockey och vinna matcher, nu jobbar ingen för varandra, alla glider, ingen jobbar hem,ingen checkar framåt,ingen vinner närkamper för att man är sekunder efter i situationerna.
Kort och gott harri har bara sunkat ner detta lag med sina patetiska teorier som visserligen funkade i mora, men inte i modo och detta har uppmärksammats av alla utom ledningen som sitter på sina arslen och tycker något annat!