knaskamilla: Jo, det gör nog det. Som jag sa, trivsel spelar kanske mindre roll, trots allt.. ;-)
Det finns nog inget sånt kapitel i regelboken ssom direkt anger vilket straff som ska dömas då det som jag sa inte sällan blir tolkningsfrågor av såna här händelser.
Och nej, jag vill inte dra det ett varv till, men tycker du att M.J "ramlade och slog sig" häromdan?
Dawidovski:
[Var frågan riktad till dig?]
Och du svarar bara på frågor som är direkt riktad till dig?
Paddan:
Haha, den där tråden hamnar nog på top 5 över idiotiska trådar.
Frisco: Kommer man från Disciplinnämndens sida att utdöma något straff idag, eller väntar man och ser utgången av den här matchen? Har alldeles för kort minne för att komma ihåg något.
Det var i varje fall intressant att läsa en kort tråd på FBKs forum där skribenterna verkar ha letat igenom hela regelboken efter saker som skulle kunna få Enström avstängd en lång tid. Tror man var uppe i fem-sex olika regelöverträdelser.
htikare:
Ja, satsningen är brutal. Mathias Johansson kommer med en ruggig fart och han borde veta bättre än att satsa så brutalt in i situationerna. Den i princip stillastående Enström blir i det närmaste överkörd.
Lumber Jack:
Och i gårdagens match så fick nämnde Ledin återigen känna på vad det är då man möter Wargh. Nerplockad som om Ledin var en solmogen frukt.
JanT:
Det där sista hade ingen som helst anspelning på Gaysverige. Så slipper du hacka om det.
Dream Team:
[ Har någon någonsin blivit utvisad för att ha skjutit en puck på en annan spelare?]
Exakt, och med tanke på att det inte ens borde varit en utvisning för Enströms tackling så borde det innebära att verkan inte heller borde spela in i straffet.
Om frågan var riktad till mig? Du själv svarar ju på ALLTING i ett enda syfte. Att med så mycket skitsnack så möjligt förstöra stämningen i denna gästboken.
Så fort nån skriver nånting så sätter du dit " " och jiddrar på.
Du skriver själv att du inte sjunker så lågt. Jag säger att din nivå är betydligt lägre än en för länge sedan sjunken båt.