J F K:
Det är SHL du ser på. Vad förväntar du dig? Det är vardagsmat. Dåliga domslut händer hela tiden. Jag reagerar inte längre. Det är tur för domarbasen. Jag ringde honom förut, när jag var missnöjd med domarna. Men fick som svar att jag skulle ringa när jag var nykter istället.
J F K:
Det är ju alltid så när Färjestad spelar. Deras gnäll verkar löna sig. Ungefär som när CSports lätt Berglund snyfta i rutan om hur synd det är om honom för att han blev avstängd. De är lite som Kanada, som också får styra och ställa som de vill.
Blake:
MEEP MEEP!
Jäklar vad sevärd han är. Nu måste publiken komma!
Tyvärr känns det ju som att resultatet är rättvist. Vi har tappat fullständigt i 2:a tycker jag.
Redigerad kommentar
Monno:
Har aldrig förstått varför det inte räknas som filmning när spelarna faller ihop som om de hade fått en hjärnblödning så fort en klubba snuddar visiret.
Berka:
Det görs en hel del misstag och det får man räkna med såhär tidigt på säsongen. Det jag är nöjd med är att överbelastningen vid sargspelet fungerar riktigt fint nu. Färjestad har svårt att sätta upp längre anfall på egen kraft. När de biter sig kvar i zon beror det oftast på att MoDo dräller med pucken.
Jag tycker spelsystemet börjar sätta sig.
Bad_Brett: Förstår inte hur du kan tycka detta var bra, en av de sämre perioderna modo gör i höst. duttigt, vi har bjudit färjestad på en 5-6 riktigt bra lagen ur ingenting och det är med nöd och näppe vi kan hålla nollan.
Framåt är det okay men defensivt är det hönsgård
Berka:
Som vanligt håller jag inte med dig. Jag tycker MoDo gör en riktigt, riktigt bra period. Färjestad gör som väntat sitt bästa för att försöka gnälla till sig utvisningar, men vi klarar det fint såhär långt.
Hedberg sprudlar av självförtroende. Fan vad bra han är för tillfället.
Denna period går inte till historien som den mest välorganiserade.
Och hedberg är lika bra som spina är dålig
Så. Nu har vi en tråd, om jag inte missat den någon annanstans.
Modo är duttiga i egen zon och det har skapat oödiga lägen för Färjestad.
Redigerad kommentar
J F K:
Visst var det Possler som fick armbågen i huvudet? Borde bli avstängning i efterhand.