1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

515288 inlägg · 4114 ämnen

Fler råttor i Oslo än människor

« · 60936 Till forumet

Fler råttor i Oslo än människor
Fler råttor än människor i Oslo
Krismöte i norska huvudstaden i dag.

Det lär bli ett evigt kopulerande ett tag framöver. Nordens sexmecca.
Kommentera

Sv: Fler råttor i Oslo än människor
Till skillnad mot Stockholm där det kommer finnas färre råttor nästa år.
Kommentera

Råttslakt är en effektivare metod än "bara älska inte hata".
Kommentera

I Stockholm behövs ingen råttslakt eftersom råttorna kastar ut sina rutinerade gnagare för att försöka fylla på med yngre inte lika erfarna råttor, något som med all säkerhet leder till utrotning.
Kommentera

Gnagare är ett utdöende släkte i ES. Men bävrarna var också hotade i sverige när man plötsligt gjorde stödutsättningar av norsk bäver på sextio-sjuttiotalet. (tror jag det var.) Nu simmar det bävrar under broarna i varje svensk medelsmåstad. (vad är det?)

Se där. Norge igen...
Kommentera

Med facit i hand så kan man ju säga att man sökte nya avelsråttor på fel sida om Sverige.
Kommentera

En observant analys scim. Det måste vara bättre att ta vitala, virila gnagare från norge än impotenta från finland.
Kommentera

Jo men det är lätt att vara efterklok, för vem kunde (innan expressen avslöjade det) i ärlighetens namn ana att det var överskott på sugna råttor i Norge?
Kommentera

Inte tror jag dom är så vidare värst sugna. Fökningen är för stor för det. Grattis förresten. Du lyckades frammana det tvåhundrade inlägget. Själv kunde jag inte komma på något legalt innehåll som motiverade till ett till inlägg. Experimenterade lite med tangentbordet på samma sätt som vi gjorde i chaten i dag, när jag var inne i modos forum. Då upptäckte jag ett samband jag missat men som bekräftar att jag inte vet vart bokstäverna sitter.

qwert+as
kolla själv!
Kommentera

Jo jag är väldigt stolt över att ha tagit det 200e meddelandet, för det är ju bara jubileums-inläggen som räknas, det är ju dessa man kommer snacka om i efterhand...

Tydligen hittade du iaf tillräckligt många tangenter för att bilda fullständiga meningar.

Vad är föresten en qwertas?

Goddag föresten.
Kommentera

qwertas: jag vet inte vad det är men jag känner igen bokstavskombinationen nu. Gjorde inte du det? QwErTaS.
Kommentera

« · 60936