1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Försäsong 2022

« · 2364838 · » Till forumet

Sv: Försäsong 2022
297: Det är väl bara Stålmannen som signar upp o inte ids/glömmer säga upp det innan första fakturan dimper ned som en blixt från ovan
Låst ämne

puffe2: i så fall skulle jag vilja introducera dig för en tidlös innovation som kallas TextTV
Låst ämne

puffe2: Marenis bestämde sig att göra ett mål.
Låst ämne

7639:
Riktigt snyggt
Låst ämne

7639: Bra sändning och produktion. Bättre än VM i TV3. Kan man vinna en bil?
Låst ämne

7639: Första gången han tog i hittills i matchen
Låst ämne

9682: Var är P.A Gullö??
Låst ämne

297: brukar klara mig på att låna farsans konto men nu kollar han idag, och jag har nattningen av både 3-åringen och bebisen ikväll då frun är på galej så jag hinner inte se nåt ändå.
Låst ämne

Hur är matchen? Vad står det?
Låst ämne

chaffisleffe : tråkig match o blekt Modo, 1-0 mål Marenis
Låst ämne

Heyerdal: Vad ger dessa träningsmatcher igentligen ?
Med tanke på att man ändå vilar typ halva laget
Låst ämne

Smurfen: tycker dock MoDo borde bjuda till mer, Hudik spelar MoDo försöker knappt vi är ju iaf med i en cup
Låst ämne

Heyerdal: slut 1-0 men Hudik kunde lika gärna vunnit, Nygren bra i målet
Låst ämne

297:
377
Låst ämne

Smurfen: Ser inte matchen, men för ex.vis juniorer måste det väl vara en stor chans att få visa vad man går för.
Låst ämne

puffe2: Jo, men det brukar bli så att om de etablerade inte går för fullt så går det också ut över juniorerna. Idag var det ganska dåligt generellt, men Nygren var väldigt bra i mål.
Låst ämne

J F K: Målvaktssidan är ju alltid anledning till oro. Har vi ett målvaktspar som hjälper oss bli ett topplag i år? Med tanke på att Tex kanske inte spelar denna säsongen?
Låst ämne

puffe2: Gradin sa i pausintervju att det troligen blir tre målvakter in i slutspel, Tex eller typ nån ny som Bartosak...eller sämre.
Låst ämne

9682: Hej ikväll firar jag vår blytunga 1-0 seger. Schååååål
Låst ämne

Heyerdal: Äh Karlin ringde mig innan match och talade om att grabbarna skulle träna på 0-0, 1-0. Det skötte dom bra!
Låst ämne

6870: Cola zero eller cola light?
Låst ämne

Tarasov: Pepsi Max som gäller för tjyven!
Låst ämne

Sputnik:
Föredrar också pepsi Max, snyggare logga!
Låst ämne

Tarasov: cola zero och Morgan efter denna underbara seger. Försöker skärpa till mig under den tuffa försäsongen.
Låst ämne

6870: Slarvigt av OP. Han får inte ta sådana utvisningar. Sedan är det märkligt hur lätt killen ramlar när han får en hand på sig, men armen ska inte vara där.
Låst ämne

J F K:
Verkar som OP bestämt sig för att passa mer denna säsong, bra tror han kommer ta kliv. Berg ser bra ut allround.
Låst ämne

Tarasov: Wahlberg bombar in en puck från röd.
Låst ämne

J F K:
Wahlberg vilken chef 😀
Låst ämne

J F K: Snipaah!1 Kaptenen ser ut att bli målkung.
Låst ämne

Måste säga att det var ett riktigt klass avslut av Wahlberg 😂🔥🔥
Låst ämne

Tarasov:

hur har Berg sett ut på försäsongen?
Låst ämne

Dansken 29: Vad står det?
Låst ämne

mattias - 74: Blev skadad i första matchen så detta är hans första riktiga match. Ser ok ut.
Låst ämne

J F K: Sknar Mattias som kommentator. Mycket mer kompetent.
Ohlsson är ingen boxplaykung i MoDo. Det var OP
Bernhardt och Näsén hade bäst plus/minus i slutspelet. Inte Wahlberg.
Bernhardt hade inte mer poäng än Näsén, men däremot vann han poängligan på fler gjorda mål.

De skriker som om det är nära mål, när målvakten har 100% täckning.
Låst ämne

J F K: Vad står det?
Låst ämne

TickledDonkey: 2-1 mora
Låst ämne

TickledDonkey: Mora leder ganska rättvist. Marenis och Woods helt osynliga. Dåligt försvarsspel där vi hamnar i knä på egen målvakt.

men, framförallt alldeles för lite skridskoåkning. Man åker och väntar på att någon annan ska ta tag i det hela. Man måste öka farten rejält.
Låst ämne

J F K: Bådar gott inför säsongen alltså...
Låst ämne

J F K: Det här blir nog bra i omgång 45-50 maerins är ju ett fynd för 70-80k i mån 😎
Låst ämne

jessy:
Lövare är dumma i huvudet. Det är bevisat.
Låst ämne

9682: Själv tar jag gärna en Skröder. Usel på försäsong, grym i seriespel och magisk i slutspel
Låst ämne

J F K: Så är det. Foppa är den sämste försäsongsspelaren. Åkte runt, längtade hem och såg hungrig ut...inte efter pucken då.
Låst ämne

6870: Tror tyvärr att Marenis kommer bli lite av en flopp. Ser rätt tungfotad ut och fastnar ofta längs sargerna. Kommer säkert blixtra till med några soloräder då och då men tror ej han kommer producera kväll efter kväll. Det känns också som en spelare som vill ha mycket puck och det kan krocka med Woods som är precis likadan.
Låst ämne

modomille: Har som princip att aldrig kalla eller ens tro att en spelare kommer floppa av att bara se träningsmatcher.
Låst ämne

hockey_21: Minns den där Samuelsson, dvs Uffes son. Såg ruskigt rapp ut på försäsongen och var helt värdelös när serien började. Och man har sett massor av äldre spelare som knappt tagit ett skär med energi under hela försäsongen.
Låst ämne

9682: nu tar vi en grogg ove !!!
Låst ämne

J F K: Ser ju ganska bra ut när vi väl får lite tryck på skridskorna. Men mycket slarv och slapphet som jag väljer att tillskriva försäsong än så länge.
Låst ämne

modomille: Ser mer ut som ett problem med deras center i den kedjan som inte kan hålla / passa pucken där era forwards få jobba på
Låst ämne

hockey_21: Var tveksam till värvningen från första början, lite "one season wonder" över honom. Nu tror jag att Marenis kan bli nyttig men tror inte på succé tillsammans med Woods och Josh.
Låst ämne

jessy: Skål! Du är förlåten. Av paprikachips blir man snäll.
Låst ämne

« · 2364838 · »