1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

503513 inlägg · 4100 ämnen

Förvirrad

« · 56302 Till forumet

Förvirrad
Nu är jag förvirrad...och det blir jag inte ofta...kom precis hem från en tids bortavaro...upptäckte att MoDo hade skaffat sig en GB här på Hockeysnack...trevligt, tänkte jag och tittade in...märkte då att det första inlägget i GBn var skrivet av: MIG!?!?!?! Det inlägget lade jag in i Timrås gästbok för någon vecka sedan...vid det laget hade jag inte en aning om att en MoDo GB existerade...hur fanken gick detta till????
---------------------------------------------------------------------------
MoDo krossar allt och alla!
Kommentera

Sv: Förvirrad
Olov:

På något sätt har det även hänt för mig att vissa av mina inlägg hamnar fel. Vad det beror på vet jag inte. Kanske kan våra kära MODOratorer Scim och NuMo förklara detta för oss. De har kanske gått nån steg 3-kurs i hockeysnack och fått lära sig sådana saker.
Kommentera

Det har visat sig att om man har flera webläsar-fönster uppe samtidigt, så kan ett inlägg ge sig ut på villovägar.
Kommentera

OskarB:

Sånt är ju jävligt obra skulle man kunna säga. Jag sitter just nu med 6 fönster öppna. Rätt vad det är så hamnar kanske detta inlägg på Aftonbladets löpsedel. Bäst jag stänger det fönstret innan jag skickar.

Såja. Nu skall vi se vart det tar vägen.
Kommentera

Har man sett!! Det hamna rätt!!

Nåja, utanför hockeysnack ska det nog inte hamna. Men har du två gästböcker uppe i två fönter så kan du aldrig vara säker. Jag tror dock att Marcus jobbar på att fixa till buggen...
Kommentera

Problemet med att vara inne i fler gästböcker i flera fönster skall ordnas så fort jag får tid. Det har högsta prioritet.
Kommentera

Marcus:

Härligt!
Kommentera

Fast att ha flera fönster öppna samtidigt kan ju inte förklara hur ett meddelande hamnade i MODOs gästbok innan den ens fanns...men jag antar att vi kan applicera konsekventvinkelteorin på detta problem, vinkeln måste bara ha varit udda jämt.
Kommentera

poffa: om man har flera webläsar-fönster uppe samtidigt, så kan ett inlägg ge sig ut på villovägar....
Kommentera

« · 56302