Martin S: Precis vad vi behöver. Tror inte på en enda match med fullt manskap den här säsongen. Undra när backförstärkningen kommer....
Men vill ha lite info om hur matchen är. Jag vägrar tro på radioprataren. Inte kan det bara vara frölunda hela tiden?
spud: Snellman har ett kontrakt som sträcker sig över två säsonger. Och med tanke på hur han spelat och att han innan inte heller varit någon imponerande poängplockare tidigare så lär det inte vara det lättaste att bli av med honom. Tror tyvärr han säkert tjänar tillräckligt mycket för att nästan räknas in i Kiviaho klassen.
Skall i alla fall bli ruskigt intressant att se om laget blivit pånyttfött nu när en ny dykt upp.
Wayne Gresky: Visst är det lite så att Enström inte är bäst i egen zon, men spelar man med Svarten mm så kan man faktiskt vara ganska offensivt inriktad.
Jag måste säga att jag en längre tid retat mig på Enström, men det han visat så här långt är bara positivt enligt mig. Jag trodde klart mycket mer på Forsberg, som enligt mig är vår sämsta utespelare. Så fort han får pucken och får någon i närheten av sig så faller han. Eller så håller han i pucken och tror han skall kirra biffen själv, men blir så förvånad när han blir fråntagen den att han faller.
NordaBoy: Vet inte riktigt vad man skall säga om de formationer som ställs på isen mot Frölunda. Men hade nog gärna sett att man placerar Warg lite längre ner tabellen och är verkligen Enström och Tuokko de som skall få fart på Svarten?
Tyvärr så får man inte se matchen när den går av stapeln idag, men jag hoppas det blir en sådan match så man kan se den på reprisen senare.
Paddan: De ska inte ha en enda sekunds istid, förutsatt att övriga tre backpar inte går sönder.
Steen får nu ta rollen med Susse och Skröder. Steen har varit bland de bättre på slutet, så det är kanske inte fel. Men jag skulle gärna se Ulmer där. Se vad han kan åstadkomma med bra omgivning och som enda uppgift att bana väg för Skröder och Sundström.