1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

515372 inlägg · 4114 ämnen

Fylletråd

« · 1217977 · » Till forumet

Sv: Fylletråd
65selander:

Passa dig,,,
Kommentera

GOD JÄVLA JUL

Whiskey for me
Kommentera

Berka:
Själv "kör" jag Renault, den Svarta :) Man vill ju inte frysa på julafton. :))
Kommentera

Per HApps: LHC:s 4-2 var en riktig godbit, hörde jag skål?
Kommentera

AIK visa hjärta kom igen krossa Modo.
Kommentera

ante08: Vadå, ska MoDo FF möta Gnaget? Det blir nog jämt.
Kommentera

Lumber Jack: Gnaget hahaha de enda dom lyckats vara bra på det är att vara dåliga supportrar, resten glöms bort!
Kommentera

Dammar av denna gamla trådpärla.

För nu fick jag en drink med sugrör av gumman
Kommentera

Berka: Du ba ljug du, det råder självservering hemma hos dig :P
Kommentera

MODOJohan: Det stämmer, glas i skåpet, drickan i kylen, isen och dunken i frysen "Help your self"
Nu är det ju så att jag är hos gumman i gävle så här förväntar jag mig att bli serverad ;)
Kommentera

Berka: Var Ösk på fyllan idag 1-2 hemma mot Kramfors.Verkar inte bli det där topplaget som alla hoppades på
Kommentera

Dax för Svedberg att göra debut för Brynäs i Elitserien...hur kommer det att bli med procenten?
Kommentera

arnio:

Är rädd att den inte blir högre än i en flaska Explorer....
Kommentera

Bissett19: "Är rädd att den inte blir högre än i en flaska Explorer...."

Livrädd!
Kommentera

Hur löd denna vadslagning nu igen, var det Svedberg Vs Tarkki. Vem förutom arnio var med på detta, minnet är dåligt.
Kommentera

Jag är helt klar i hövve men benen bär inte.
Kommentera

73Sjöbba: Jag förstår att du vill basunera ut det, din vardag brukar ju generellt sett vara den raka motsatsen. :-)
Kommentera

Poffa: Lite stolt är man ju :)
Kommentera

73Sjöbba: Törs man skriva i denna tråd när man e nykter, eller nja snudd på iaf.!?
Kommentera

Berka: Jag säger som Döme, det finns inget bättre än öl och voodoo:

www.youtube.com/watch?v=5ZF-jEAZAEA
Kommentera

Berka: Jag har en kylig back i kylen. Skottprocent 5,2. Kan dock ge huvudvärk ibland i det det defensiva på söndagsmatcher.
Kommentera

Icing-Ove: Jag har powerplay på 56% i barskåpet.
Kommentera

Wayne Gresky:
Tollefsen dricker 80%-ig Argsint

Redigerad kommentar

Kommentera

Icing-Ove:

Ett skämt till om kyliga tjeckiska backar på fredagkvällen, målvakter som ser till att flugor inte landar i maten eller smörpassning vid bullbakning och jag lämnar den här gästboken för gott (Eller i alla för resten av kvällen).

Det är inte underfundigt. Det är som hämtat ur Åsa-Nisse. Gubbfaktorn är total. Kom igen nu, vi har tagit fler akademiska poäng än hela Timrås kommun. Vi måste kunna bättre än såhär. För närvarande ryms de samlade HS-vitsarna på ett A5-ark.
Kommentera

Bad_Brett:
Lance Ward behöver vård, vi är alla ett med dig, Bad_Brett.
Kommentera

Icing-Ove:

Nu förstår jag. Icing-Ove är i själva verket en liten vovve --> tik. Därav denna pik.
Kommentera

Bad_Brett:
Du har allt hamnat lite snett, blivit en Sundsvalls-Pet?
Kommentera

Icing-Ove: Är det akut? Krävs det Ambu-Lance Ward?
Kommentera

Wayne Gresky:

Ambühl? Han är väl avskriven sedan länge?
Kommentera

På torsdag är det dags att åka buss ner till Fjällräven Center och ta ett par öl. Återstår att se om det blir till att se nån hockey också....
Kommentera

Icing-Ove: Det lär bli minuterlång ovation från publiken ifall vi lyckas göra ett mål.
Kommentera

Icing-Ove: Vilken bortaturné, måste väl vara något slags rekord, nollade i 3 raka bortamatcher.

Hur kan de skilja så fruktansvärt borta / hemma??

Det är tydligt att modo inte kan spela sitt spel borta, detta är något som challe och andreas måste få koll på varför!
Kommentera

Berka: Jag tyckte spelet fungerade alldeles utmärkt under första perioden idag. Inte alls samma kamikaze-hockey som mot Frölunda senast, liknande faktiskt spelet i förra matchen mot HV.
Kommentera

Gustafsson: Och av den utlovade istiden i kvällens match till Olden blev det alltså ingenting.
Kommentera

Passande tråd , tidpunkten och samtalet till ära ;)
Kommentera

Berka: haha lyckovatten med lite mysig kolsyra ;) Näe men jag tycker inte synd om honom på det sättet, då han dissat Örebro så många gånger, men fin grabb. Han får gilla grogg så mycket han vill bara det inte går ut över klubben och ut i media =)

Fan man borde sluta skriva snart, känns som jag inte kommer någon stans med mitt resonemang :P
Kommentera

Blizzard: Äh, skriv då så svarar jag, scheekåål btw. =)

Nä men det är synd att han sabbar sina sista år på de viset, han är trots allt en skyttekung i As, han hade säkert kunna göra 2-3 år till och tjänat bra mycke bättre än han gör på ett "vanligt" jobb.
Men nu gillar han ortens galanta drycker och de lite för ofta och mycke för mycket så örebro har väl inget val att sparka han.

Synd som fan tyvärr!
Kommentera

Berka: Oavsett om någon klubb vill ha han i laget så finns det säkerligen sponsorer som bromsar. Och sponsorer skall man inte bråka med.
Kommentera

Berka: Jo de är väl faktiskt sant egentligen, speciellt med tanke på att denna drog är helt laglig och acceptabel. Men jag kan bli lite kall på fyllan ;)

KIllen behöver iaf hjälp, och man kan ju inte sluta tänka på hur sjukt grymm han skulle varit utan dessa problem, läskigt!
Kommentera

65selander: Jo du har helt rätt, men klubben kan säga att han lovat att skärpa sig osv. att klubben ger han stöd. En klubb i behov av en relativt billig målskytt så är han en räddare i nöden, en spelare som man kan skriva kontrakt med denna säsong ut.
Blizzard: jo han kunde naturligtvis ha blivit ännubättre men vad jag hört så hade han lite andra problem oxå , så som att han var ganska divig å hade svårt att anpassa sig, men visst kunde han blivit bra mycke bättre om han haft en bättre inställning och attityd , samt att han inte drack så mycket.
Kommentera

Hej å hå ..fylla vi få --men mODO VANN i fjollträskt...svårt å fattat ,,men fan va gött nu hoppas jag vi tar stockholmsfjollorna av bara farten typ på torsdag
Kommentera

Gusse: Raj Raj
Kommentera

En piggelinglass i ett glas med bacardi Grand melon och sprite, nom nom
Kommentera

Berka: Sitter och tittar på min Glen Fiddich single malt collection med fem whiskys från mellan 12 och 30 år. Synd bara att man sällan rör de bästa/äldsta förrän man druckit så pass att en Statesman hade dugt fint.

Note to self: J F K börja med de finare medans du känner någon skillnad.

Kommentera

J F K: Kanada-Slovakien kl 12 imorgon.
Kommentera

Wayne Gresky: Ska man inte diskutera glass i den här tråden?
Kommentera

Wayne Gresky: Varför svarar du med den matchen i den här tråden? Är du orolig att jag inte orkar upp till tvn imorgon bitti;)
Kommentera

J F K: Jag tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle för den 30-åriga.
Kommentera

« · 1217977 · »