Redigerad kommentar
Monno: Han är vädigt stark, har bra skott, har oerhlrt bra balans och är väldigt bra på att jobba. Inte samma spelsinne (även om det inte är dåligt), snabbhet i skridskoåkning eller passningsspel som Steen, men fortfarande en riktigt bra tvåvägsspelare.
Jag tror att han är en lysande lagkapten som faktiskt kan ställa sig i ett omklädningsrum i NHL och säga några väl valda ord. (Vilket han gjorde i Vancover). Lätt till hans ödmjukhet och att han alltid ger järnet för laget och jag tror att han kan få många spelare i sin omgivning att prestera bättre. Speciellt juniorerna får någon att se upp till, även om Steen också är en bra förebild.
Och nu har Uffe bekräftat att Påhlsson spelar imorgon. Det var väl en trevlig julklapp.
Då får vi vänta några veckor på att se Steen igen.
Påhlsson går för fullt i en kedja med Nagy och Ritola på träningen just nu, Steen inte med.
God Jul tillönskas alla hockeysnackare med världens genom tiderna bästa jullåt!
(Lyssnar man riktigt noga kan man höra Dio viska "Save us all from hockeyligan...")
Berka: Howabout some Håkky?: Enl TicNet verkar AIK-matchen så gott som UTSÅLD , o Färjestad-matchen ser åxå ut att kunna bli det! KUL!!
Ska det bli 2x7.600 elr nåt? Fina Jul-pengar! Ska vi skänka till nåt behövande lag, såhär i Juletid?
Tex TIK -MoDo 8 jan ännu långt ifrån utsåld, endast Blomlådan o bortastå.
Redigerad kommentar
renen: Jul god ja.
Nu skriver vi kontrakt med steen och enström för resten av säsongen så kan dom andra klubbarna sluta lipa, fast å andra sidan så lär dom väl lipa mer då över att det är så fuskigt av modo att ha så många egna produkter från nhl att hämta hem ;)
Dammar väl av God Jul tråden.
GOD JUL alla!
HS är väl inte som förut numera många rävar har lämnat samt skitsnacket får husera lite hur som helst. Hoppas på bättring..
God Jul på er, allihop.
Glöm nu inte, att likt mig, klä er extra julaftonsfina!
Redigerad kommentar
Berka:
Bra fråga. Ingen har nog något svar på det förutom Rönnberg. Hur som helst är det jävligt kul att Hägg får chansen.