1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511868 inlägg · 4111 ämnen

GOD JUL!

« · 1544159 Till forumet

Sv: GOD JUL!

Berka:

Bra fråga. Ingen har nog något svar på det förutom Rönnberg. Hur som helst är det jävligt kul att Hägg får chansen.

Kommentera

yngwie: är det nån som vet hur det ligger till, varför går Hägg före Byström ?!
Kommentera

Huge:

Nu har du diskuterat det här i flera veckor och du kommer definitivt inte få något gehör här. Så ta på dig din huvudbonad och sätt dig i ett hörn.

Redigerad kommentar

Uppladdat:

450x300-7.jpg7.jpg

Kommentera

Icing-Ove: Svårt att säga, Lill-Saida.....
Kommentera

Huge: Både agenten och Franson själv har ju konfirmerat att kontraktet inte är bindande om lockouten upphör. Sedan kan Sundlöv säga vad han. Ill.
Kommentera

Huge: SVARTFOT!!!!! ÖHHHHHHHHHHHH BRÖÖÖÖÖÖÖL
Kommentera

Tänk att Sundlöv berättat för så många modoiter hur kontraktet med Franson  ser ut....
Kommentera

Blizzard: Nej, precis. Bif ligger illa till, inte regelföljar-MoDo.
Kommentera

Rytter: Jag har sett lönnlövets fuskavtal. Han kan lämna den dag ölen på Brända Bocken smakar som Djoos.

Redigerad kommentar

Kommentera

Blizzard: Inte spelar väl Brynäs med Franson imorgon? De har väl aldrig fuskat?
Kommentera

Blizzard:

Korttidskontrakt, NHL-out klausul mitt under säsong.

Så svar JA!

Redigerad kommentar

Kommentera

Rytter:

"Skulle NHL komma igång och Franson sticker så ligger Brynäs lika illa till som Modo."

Nej 
Kommentera

Nine:

Smart av Modo att plocka av Steen nu när Påhlsson är tillbaka. Man följer det beslut man tagit och kan spela "ersätt nyckelspelare" kortet om det bli diskussioner och snack om straff.

VF borde ligga sämre till, visst har dom spelat sina Nhl spelare samtidigt som de spelare de skulle ersätta?

Skulle Nhl komma igång och Franson sticker så ligger Brynäs lika illa till som Modo.

Någon som tror att Boden kommer ge sig eller dra detta vidare och kräva förklaringar av HL.
Kommentera

Monno: Han är vädigt stark, har bra skott, har oerhlrt bra balans och är väldigt bra på att jobba.  Inte samma spelsinne (även om det inte är dåligt), snabbhet i skridskoåkning eller passningsspel som Steen, men fortfarande en riktigt bra tvåvägsspelare.

Jag tror att han är en lysande lagkapten som faktiskt kan ställa sig i ett omklädningsrum i NHL och säga några väl valda ord. (Vilket han gjorde i Vancover). Lätt till hans ödmjukhet och att han alltid ger järnet för laget och jag tror att han kan få många spelare i sin omgivning att prestera bättre. Speciellt juniorerna får någon att se upp till, även om Steen också är en bra förebild.

Kommentera

MODOJohan: Han har iaf ett bra skott och är stark som en oxe. Annars vet jag inte alla hur han är faktiskt :-P
Kommentera

Nine: I en intervju med Uffe i TÅ så skulle Samme få en offensiv roll, som han trodde han skulle klara av. Jag vet inte vad Samme besitter för kvalitéer i det offensiva spelet, men vi alla känner ju till hans defensiva kunskaper.
Kommentera

Och nu har Uffe bekräftat att Påhlsson spelar imorgon. Det var väl en trevlig julklapp.

Då får vi vänta några veckor på att se Steen igen.

Kommentera

Påhlsson går för fullt i en kedja med Nagy och Ritola på träningen just nu, Steen inte med.

Kommentera

zigge: Man valde fel teknisk plattform. De accesspunkter man använder har bästa antennerna och tekniken om man är väldigt få användare. Tyvärr mycket sämr om man är roligt många.
Nu är det slöseri med pengar, men skitsamma. Ohyggligt mycket bättre än tidigare.
Kommentera

Lumber Jack: ÄNTLIGEN!!  Detta kan nog bli bra, på sikt, ett sätt att locka tillbaka lite publik. Får nog räkna med barnsjukdomar o inkörningsproblem, men som sagt, ett måste i framtiden. Hrr Edlund får ju gärna förtydliga, VAR man reggar sig (förutom i hallen).
Kommentera

Lumber Jack: kan du svara på min fråga någongång?
Kommentera

God Jul tillönskas alla hockeysnackare med världens genom tiderna bästa jullåt!

(Lyssnar man riktigt noga kan man höra Dio viska "Save us all from hockeyligan...")

Kommentera

bj21: God Jul BJ, alla Hockeysnackare och BJ:s snart klädda granne!
Kommentera

God Jul, glöggen är på g och snart är granen klädd!
Kommentera

JFK,Rytter:O herregud, har vi nu fått in Huge som långkörare här, är det lika bra stänga boken o likt HockeyLigan redan nu önska

GOD JUL

&

GOTT NYTT NHL-Hockey-ÅR!!!

Redigerad kommentar

Kommentera

Berka: Howabout some Håkky?: Enl TicNet verkar AIK-matchen så gott som UTSÅLD , o Färjestad-matchen ser åxå ut att kunna bli det! KUL!!

Ska det bli 2x7.600  elr nåt? Fina Jul-pengar!  Ska vi skänka till nåt behövande lag, såhär i Juletid?

Tex TIK -MoDo 8 jan ännu långt ifrån utsåld, endast Blomlådan o bortastå.

Redigerad kommentar

Kommentera

Blizzard: Påstod jag aldrig heller!
Kommentera

Berka: steen egen produkt? jojo.......
Kommentera

renen: Jul god ja.

Nu skriver vi kontrakt med steen och enström för resten av säsongen så kan dom andra klubbarna sluta lipa, fast å andra sidan så lär dom väl lipa mer då över att det är så fuskigt av modo att ha så många egna produkter från nhl att hämta hem ;)

Kommentera

Dammar väl av God Jul tråden.

GOD JUL alla!

HS är väl inte som förut numera många rävar har lämnat samt skitsnacket får husera lite hur som helst. Hoppas på bättring..

Kommentera

God Jul på er, allihop.

Glöm nu inte, att likt mig, klä er extra julaftonsfina!

http://www.hockeysnack.com/image/file/700/900/ben_1.jpg

Kommentera

Erat: Ja God Jul alla hockeylovers.
Kommentera

GOD JUL!
God jul, M0d0! Låt oss vara snälla och ha en underbar julafton idag :D.

Redigerad kommentar

Kommentera

« · 1544159