En period av tre spelade och förutom en sedvanlig vi är helt borta i egen zon så ägde man perioden. 10 minuter innan Timrå fick sitt första skott på mål och var väl enbart tack vare den korta pressen som de fick några till.
Pääjärvi är duktig. Lär nog bli en rejäl huggsexa om honom när hans kontrakt går ut. Hörde att när han gick till Timrå så var Ecke ute efter honom också, men där gick man bet.
Wayne Gresky: Först tyckte jag det såg ut som Kurvinens tackling var felaktig, men när man såg den från andra hållet så var den hur snygg som helst.
Förstår iofs om Challe klagade efter utvisningen de gjorde på Svartvadet (den var solklar) då Ulmer höll fast klubban på timråiten när den försökte bryta fram innan.
Berka: Djurgården vänder sin match på 20 sekunder vilket gör det ännu viktigare att vinna.
LHC måste göra sin plikt och nita stockholmarna. Har varit lite väl många poäng från bottenlagen när vi väl vinner.
Per HApps: Sen kan jag hålla med om hoppet. Men armbågen ser man kommer upp först efteråt i en av vinklarna.
Men jag ser ingen av er här och ber om ursäkt om det nu skulle vara lika fult.
Den enda hockey jag får se är reprisen mellan lhc-rögle.. lagomt spännande :/
Fast ikväll får frun hålla sig i skym undan för då åker säsongskortet fram.. =)