ULTIMAVICI:
Var det inte Whitney som var inne tillsammans med Lindgren?
J F K:
Visst är det väl så att Hinken är nära vän med Foppa? Kan man tänka sig att dettta gör det svårare att plocka bort honom?
Men kom igen nu, blir nästan förbannad när jag ser biljettläget inför hemmapremiären! Pinsamt ju! Kom igen och stötta för tusan.
Själv bor jag i Gbg så det är lite svårt.
J F K: Det som är lugnande är att Ritchie haft honom som tränare förut och fungerar som en länk mellan tränare och spelare.
Nyförvärven tror jag har haft på känn vilken typ av tränare Huras är. Huras verkar ha haft kontakt med många av dom innan dom skrev på.
De jag är oroliga för är spelarna från förra året. Djuse verkar ju ta det på fel sätt när han blir bänkad exempelvis.
Han tyckte nog att A.Forsberg var bättre.
Petey21:
Nja, jag tror på seger. Det vore fan om mna inte skulle få ordning på detta lag.
hellge: Vi har åtminstone en ursäkt om publiken uteblir efter flera magra år. Skellefteå har inte ens någon ursäkt.
Men för att återgå till själva matchen, är rädd att det berömda och ökända Väsbysyndromet slår till igen. Att möta en nykomling som aldrig spelat i högsta ligan och som inte tagit någon poäng ännu, då är det som gjort att deras historiska första vinst kommer mot just Modo. Traditionens och Väsbysyndromets makt är stor.
hellge:
Ser inte roligt ut med biljettläget. 4200 en dag före premiären och lördagsmatch. Vi är snart nere på Skellefteå-nivå.
Fast det kanske inte är så konstigt med de senaste årens bleka resultat.
Fortfarande ingen? period mot SHL motstånd som vi inte släppt in mål.Runesson håller för övrigt inte SHL klass. Går ständigt bort sig.