Frisco:
Konstigt, Kramfors som är en sådan metropol. Killen i min länk tyckte inte riktigt om Hasse och Tage när han växte upp. Eller också var det sitt namn han inte var helt bekväm med?
Frisco:
Återigen har alltså swehockey ändrat sig. Det har varit rejält med dribblingar på den sidan nu med när matcherna skall gå. Varken datum eller tider har stämt överens.
Men då vet vi att 16 är det som gäller på fredag. Attans rackarns, jag skall hämta en person på bussen 18.30. Obra.
Albert Hall:
Du missade att rapportera:
32.21 | 3 - 1 EQ | MODO | 12. EDLER, Alexander | |
(11. MOLINDER, Andreas) |
Frisco:
Portellorapport: Lule är det bättre laget. Modospelarna slarvar mycket i uppspelen. Robert Öhman har spelat bra sedan han byttes in.
Emma no15:
Jo, men vi kvitterar och vinner sedan i förlängningen. Det har jag sett det här laget göra förr. Fast det var iofs på hemmaplan...
Albert Hall:
OCH igår, inte att förglömma! Min arbetskamrat hade fått köra skoter för första gången i sitt liv. "Jag körde 115 km/h. Sen kom jag tillbaka, och då fick jag veta att man inte fick köra fortare än 70", sa hon.
Frisco:
Så otroligt tråkigt, vi som hade ett guld att försvara. Kan du berätta mer om HÅNANDET? Jag gissar förresten att det förekom lite sådant från läktarplats också, har jag rätt?
knaskamilla:
Man knackar med klubban i sargen då MODO-spelarna slog straffarna, något som mig veterligt skall rendera i lagstraff och omslag av straffen.
Dessutom så hånade målvakten Dahlberg då han tagit Dahlbergs straff. Det skulle han inte gjort.
Larry: Jo, nog är det väl så. Att göra precis allt man kan för att vinna, trots att det inte alltid är enligt oskrivna regler borde väl få vara tillåtet. Vinnarkalle hos dessa killar!
Dawidovski, vart är du?
Frisco:
Själv undrar jag om det verkligen heter vinnarkalle. Bollkalle har jag hört talas om...
Frisco:
Killen i länktipset är visserligen från typ Ramsele eller Junsele eller Näsåker eller Sollefteå eller nå't, men ganska nära ändå...