Frisco:
Ni har tur som får åka på J20. Själv så skall jag på 30-årsfest. Iofs inte helt fel det heller. En utförlig rapport vill jag dock se från matchen. Något att läsa i natt när man kommer hem.
Trevlig kväll på er alla.
Frisco:
Tack för kommentarerna. SKönt med vinst, tycket Abbe också det?
Matchen senare i dag tänkte jag försöka se men frågan är väk om man är nykter nog för att ta bilen till Kempis. Helt klart är i alla fall att jag under lördagskväöllen hittade den ultimata festlokalen i Övik. FV:s nya klubblokal är underbart belägen med sanslös utsikt och den är helt perfekt för festerm ed 20-30 personer.
Frisco:
Dagens match för J20 slutade med en klar seger. Man vann med 5-1 mot SkAIK, efter att ha legat under med 0-1 efter första. Matchen var en stökig tillställning, det vittnar om inte annat de 112 utvisningsminuterna om.
Detta innebar att MODO säkrade andraplatsen i J20 superelit, om jag har förstått det hela rätt.
AM:
Jo, du har rätt. Tro fan att vi alltid är så kassa i PP, när inte ens juniorerna klarar av att förvalta sina PP-chanser när de får dem...
PS. Hårt mellan Frisco och scim i pokern nu.
knaskamilla:
Frölunda valde Leksand som semifinalmotståndare. Det innebär att MODO får Luleå i sin semifinalserie. Luleå var sämre placerade i grundserien och börjar därmed hemma i COOP Arena mot MODO på onsdag. Match två spelas i Kempehallen på påskaftonen klockan 13.00 och en eventuell tredje match spelas på påskdagen klockan 13.00, även den i Kempehallen.
De fyra lag som nu spelar semifinal är de fyra lagen som placerade sig bäst i grundserien också. Frölunda vann ju serien före MODO, med Leksand som trea och Luleå som fyra.
Poffa:
Att de inte kan lägga matcherna när man är hemma... Lulingarna lär ju vara glada nu, de. Eller lättade?
Frisco:
Det är märkligt det här. De har ändrat nu. Under stats.swehockey.se så stod det förut att det var speldagar 25,26 och 27. Nu är det ändrat till 23, 26 och 27.
Tittar man däremot under nyheter på www.swehockey.se så står det att speldatum är 23,25 och 26.
På modohockey.se står det att det är matcher den 23:e, 25:e och 26:e.
Där står också att J18 spelar sin första match hemma mot DIF i morgon den 22:a. För att sedan ha bortamatcherna den 26:e och 27:e.
"Vem skall man tro på, tro på, tro på när, tro på när det är så här..."