1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511834 inlägg · 4110 ämnen

Katastrofvärvning eller succé?

« · 762012 Till forumet

Katastrofvärvning eller succé?
Tyvärr blev det ett datorhaveri i Timrås gb så att mitt inlägg olyckligt försvann, därför lägger jag in det här istället:
===============================

Nu är det klart - här är legenden som kommer att ta Sundsvall tillbaka till toppen:
Vi fick en kort kommentar inför premiärmatchen och så här säger hjälten själv:
- Jag har sagt det hela tiden, kommer jag tillbaka till Elitserien, så är det bara Sundsvall som gäller!

...och vad heter han? Vi lyckades få en bild när Mats Edström stolt presenterade nyförvärvet på en presskonferens på Espan:

SE LÄNK>:>
Kommentera

Sv: Katastrofvärvning eller succé?
westerlind:

Hehe, du är rolig du Olle ;-)
Kommentera

Gidde: Härligt, äntligen en modoit med humor.
Kommentera

westerlind: Nu pratar du om dig själv i tredjeperson igen.
Kommentera

westerlind:

Det vet du att jag har, inte alla som vill sitta i bagaget i sin egen bil tillsammans med en Brynäsare annars ;-)
Kommentera

Poffa: Ja inte pratar jag om dig.
Kommentera

westerlind: Du har alltså äntligen insett att du inte är Brynäsare? Härligt, välkommen in i gemenskapen kring MODO. Det är det bästa du någonsin varit med om.
Kommentera

westerlind: Cat Stevens?
Kommentera

Frisco: Bobcat Goldthwait?
Kommentera

westerlind: Nyförvärvet lovade dessutom, sedan media hoppat upp i sadlarna på sina löddriga springare och galopperat bort mot solnedgången och sina väntande, kioskvältstörstande, rubrikkåta chefredaktörer, att för alltid stå upp för de inlånade Modo-pojkarna och aldrig vika ner sig i en fight för rättvisa och "Old time hockey"...Amen!

Psst...#14 har inte röd åtta på ryggen...

Kommentera

Öh...Weinhandl petad i natt..hmm, Minnesota vann...hurra! ?
Kommentera

Icing-Ove: "Minnesota vann...hurra! ?"

Ja, härligt med Minnesota-seger och att Weinis har kommit till ett konkurrenskraftigt lag. Om han skärper till sig kan han nog bli den ex-MoDoit som får spela längst i Stanley Cup i vår.

Det var tight mellan Boogard och W redan nu om vem som skulle få sista fw-platsen (3:43 i total istid för den förstnämnde blev det), och ska Lemaire bjuda på en sådan här champagnehockey är väl W ett bättre väl i långa loppet.
Kommentera

Alfred Awful: Val, you awful typo.
Kommentera

« · 762012