1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

514743 inlägg · 4113 ämnen

Keep Rohlin

« · 65634 Till forumet

Keep Rohlin
Keep Rohlin Rohlin Rohlin.........
Kommentera

Sv: Keep Rohlin
sorken:

Lysande. Rättvist för övrigt.
Kommentera

poffa:
Tack tack, och jag vet hur det känns med plötsliga slut och målvaktstavlor.
Kommentera

Jo, förstår det.

Lite synd att det är tavlor på bägge målen bara. Känns som om Luleå vinner på skit och ingenting. Men sån är hockeyn, tyvärr.
Kommentera

Det känns onödigt att ge bort mål i varje match, fan Luleå ska man ju slå bara genom att inte göra nånting. Jävla anti-hockey MoDo lyckas bli indragen i.Suck

Två raka hemma nu, för nu jävlar måste det tända till.
Kommentera

Ja, nu är det två vinster som gäller. Annars blir det tungt.
Kommentera

Men guud vad surt det känns, vad försökte Hirsch med, jag är totalt förtvivlad...ingen ting känns klart i huvudet, och nu måste dessutom torka golvet efter att jag slängde vattenflaskan i golvet vid målet...
Kommentera

Lägg därtill att jag jag särskriver som ett av de värsta fjortisexemplaren på modoforumet.
Kommentera

Lyssna på mig nu, scim. Ta en öl. Sätt dig ner framför TV:n och andas djupt. Du måste tänka på hjärtat.
Kommentera

Vad ska detta betyda? Vad gör den här tråden här? Men det är klart, gör man typ första baljan för säsongen i en förlängning på bortais, då kanske man ska ha lite utrymme även i helt neutrala gästböcker.
Kommentera

Poffa:

Mitt hjärta hoppade sönder iochmed att det blev sudden, mitt psyke klarar inte av sånt, Ölen är slut och det enda som finns är ljummen yogurth (imorrn blir det resa till systemet)... livet är tungt.
Kommentera

Jag tycker nog att MoDo ska spela sitt spel och inte falla in i lappjävlarnas vedhuggande, så tar de det med 4-2 i matcher.
Kommentera

Definitivt en av de skummaste slutspelsmatcher jag sett - totalt tempolös första perioden, något bättre sedan - men ändå helt oacceptabelt när biljetterna börjar dra sig upp mot 150:-:s-strecket (eller i mitt fall: 69:-). Väldigt uppenbart att MODO led av avsaknaden av två ordinarie centrar - passningspelet oinspirerat och ängsligt i stora delar av matchen.

Kul iaf att Hlinka kan stiga fram när det saknas kreatörer...men varför inte varje match? Kvalitéerna finns ju onekligen där. Och så kanske jag snart är på väg ner i Weinis-träsket till slut - han är på väg att bli vuxen nu.

Hirsch: I rest my case....eller gör jag det? Tobbes blick i båset de senaste matcherna gör mig riktigt orolig - kan bara hoppas att uttagningen sker på spelmässiga grunder och inte sociala.

//Glemms - som inte lyckas få surroundljud från ppv-sändningarna, är jag en idiot eller bara blåst på den självklara konfekten?
Kommentera

GLMC: Inte är du en idiot för att du inte får flerkanalsljud från PPV-sändningarna, faktum är ju att de endast sänds i stereo.
Kommentera

scim:

Tack, men bläää! till comhem.
Kommentera

GLMC: Inte mer bläää! än vad du borde utdela till alla andra kanaler...
Kommentera

Jopp, för Canalen brukar leverera "upplevelser i baken" iaf. Tycker det handlar mest om vilken profil man vill välja på sin sändning. Här har vi en kanal som är hyfsat seriösa när det gäller val av kommentatorer, bisittare och intervjuare. Man har hög teknisk standard i övrigt....samt ett pris som ligger på nivån över vad en fillm kostar. Då tycker jag att det borde vara en självklarhet, men visst, liten anledning att blääääa egentligen - 11 kr. billigare än en ståplatsbiljett i kempis i grundserien.
Kommentera

GLEMMS:
29 kronor mer än vad Jämtland betalar för en ståplats.....
Vad innebär det att ha Tobbe i målet imorgon?? Jo att MoDo kan hålla nollan. Kung Cannabis har ju aldrig hållit nollan på Svensk mark.
Kommentera

Jag bräckte Jämtlands brottsregister med min historia om att jag gick in på Barnbiljett på Lugnet fram till 17 års ålder - och jo! jag hade passerat 1,80-strecket redan då.

Tycker att Farbror Frisco skall ta Fröken i hampan och förklara att den ökade ansträngningen på individens ekonomi kommer kollektivet till gagn!

Tobbe - jag är skeptisk, kan inte vi också hitta en sushikock?
Kommentera

Nivån på ett av kvartsfinalens lags forum.....

Införd 2002-03-17 19:40:51 av
[Robban]
Är dina föräldrar syskon?

Införd 2002-03-17 20:25:55 av
[Kickan]
Jonte kommer att pissa på Modo på onsdag, var så säkra.

Införd 2002-03-16 10:40:05 av
[bearpower@net]
Och du Lumber Jack var det inte flera här igår som bad dig lalla på Modo Hockeys sidor med ditt 12 årings trams?

Införd 2002-03-17 20:12:36 av
[Forza Luleå...]
Garva på du, CYKLOP!
Du bevisar bara det de allra flesta redan insett. Ö-vik = inavelshåla.

Införd 2002-03-17 18:29:36 av
[jesper]
Linjedomarn viftar bort en icing till huddinges fördel och de avgör i sudden.
Så var J18s säsong över.
Kommentera

Lite uppföljning på Jespers inlägg:

Införd 2002-03-17 18:34:31 av
[Johansson]
Konspirationen fortskrider...

HUVA

Införd 2002-03-17 18:41:05 av
[West]
Pinsamt när det når ända ner till BJ-nivå.
Kommentera

Lumber Jack:
Vi får skicka in protest till Daggen.
Kommentera

Daggen, den Luleåhatande gladiatorsdjurgårdaren menar du?
Kommentera

Lumber Jack:
Ja undrar om det inte är han. Jag sökte på evreka på tingsrätten +daggen för att se om han är domare i det civila. Men det var dömt att misslyckas.
Kommentera

vem är modos bäste spelare?
Kommentera

Modo:Ni ska bara veta att jag tycker ni är mycket bättre än Lule
bara så ni vet
Kommentera

« · 65634