NuMo:
Tycker han visade idag att han fixar att stå i viktiga matcher. Släpp handbromsen nu!
Han klev upp och gjorde grymma räddningar i Sudden. Starkbaum däremot har helt klart stora frossan.
Berka:
Nä för fan, måste låta snusen ligga till Onsdag minst. Lek inte med hockeygudarna!
Berka:
Och så fort Färjestad kontrar in ett oförsänt mål så åker en snusdosa in i teven.
Salle:
Kul att se att Tollefsen gör ett riktigt U12 misstag då han vänder med ryggen mot Ahnelöv i en mot en kampen istället för att vända med honom och spela blad/blad.
Hade Tollefsen inte gjort det stora misstaget hade Ahnelöv aldrig kunnat skjuta.
Såg inte detta förrän nu.
Tack Tollefsen för att du är en medioker hockeyspelare!
Sawchuk:
Har skummat igenom matchen igen. Spina MÅSTE bänkas. Han producerar inget framåt och fattar otroligt många dumma beslut. Var på egen hand ansvarig för 3-4 farliga kontringar.
Jag förstår ärligt talat inte hur man kan välja Spina framför BS i den här typen av matcher.
Jag vet inte heller vad som hände med K-Fop, om han bänkades eller vad som hände. Men jag kan säga att jag inte saknade honom efter att Bengtsson kom in. +1 och 60% tekningsvinster. Lite bättre än K-Fops totala -5 och 39%... och 0% i den här matchen.
Berka:"Ja nu måste vi alla minnas vad vi pysslat med ikväll så upprepar vi det på onsdag.
Kärringen inlåst på sovrummet, torsk till middag, trasiga mysbrallorna, nydamsugit i hallen"
Jag förstår inte, hur kan hallen blivit dammsugen om sambon är i sovrummet? Någon? /Gubbslem