1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

511848 inlägg · 4110 ämnen

Kvartsfinaltråden

« · 846813 · » Till forumet

Sv: Kvartsfinaltråden
Mats Edström: Är det Ok om jag dumpar dig och Wayne i typ Häggdånger eller Kittjärn?
Kommentera

Strindlund: Det märks allt som oftast här på Hockeysnack.
Kommentera

JAG HAR EN, JAG HAR EN!

Jo jag har en biljett hos mitt närmsta atg-ombud, Ica kvantum här kommer jag!
Kommentera

Lumber Jack: Fan det finns ju bara skitbiljetter!
Kommentera

shinzawai: Ta en stå, ta en stå, ta en stååååå! ta en ståå... osv. Hellge kommer vara på plats, sägs det.
Kommentera

MODOJohan: Hellge är alltid på plats, jag tar sitt torsdag, och stå lördag-måndag.
Kommentera

Wayne Gresky: jo...det är ju det som är kruxet...
Kommentera

"Det är många som bokar just nu.
Du är placerad i kö och kommer att släppas in i turordning."

Jag som precis skulle boka en ståplats till trälådan tills på lördag :(
Kommentera

shinzawai: Sektion 414, rad 5, stolar 16- 18 kommer att leva rövare på torsdag!
Kommentera

shinzawai: "Fan det finns ju bara skitbiljetter!"

Nåja, en annan knöck precis rad 5, stol 5, sektion 401 på måndag.

Fingers of fire!

Hähä.
Kommentera

MODOJohan: Biljetter till lördagen släpps ju på onsdag?
Kommentera

shinzawai: Det känns som att denna förkylning blir långvarig... :)
Kommentera

Ticnets bokningstopp:

4. Modo Hockey Slutspel 06/07
SWEDBANK ARENA

7. Timrå IK SM-Slutspel 2007
E.ON ARENA
Kommentera

Alfred Awful: Molle tog den.
Plats 8 fanns dock kvar för en minut sen.
Kommentera

shinzawai:
Jag såg det,,
finns bara stå kvar i morgon i timrå, sittplats tog slut på några minuter..
tips för dom som försöker fixa bilj till på lördag ;-)
Kommentera

Frisco: På MÅNDAG.
Kommentera

TIKbiff: Det är nog bättre att stå i trälådan... Träsmak i röven etc. Men märkligt nog får man väldigt ont under fötterna när man står där nere också.
Kommentera

Frisco:

Ah!!!
Ännu en orsak att besöka Leftwing under den matchen! :)
Kommentera

shinzawai: Två biljetter till imorgon bokade. Men efter 3 min fanns det bara ståplats kvar om man ville ha två, vilket tryck!
Kommentera

Alfred Awful: Det är precis bredvid våra Telenorplåtar som jag brukar nyttja, good shit! Dock bakom en glasruta, det gäller att ha korta ben.
Kommentera

shinzawai: De har inte fler biljetter att sälja...
Kommentera

Wayne Gresky: Tryck och tryck, det är fortfarande över 10% plåtar kvar till alla 3 matcher. :)
Kommentera

MODOJohan: För inte tala om den stickande känslan i hjärtetrakten av att vara på ohelig och kulturbefriad mark.
Kommentera

Lumber Jack: Jag är orolig. Andrakedjan måste upp nåt snäpp.
Kommentera

shinzawai: Jag gissar att det är många ståplatser.
Kommentera

shinzawai: Top 3 för tillfället:

1. Modo Hockey Slutspel 06/07
SWEDBANK ARENA
2. LHC SM-Slutspel 2007
Cloetta Center
3. Sweden Rock Festival
Kommentera

Lumber Jack: Väldigt vilket tryck det blev på biljetterna när det blev klart att Scorpions blev det sista huvudbandet på Sweden Rock...
Kommentera

shinzawai: Har suttit på den förut, men jag har så pass långa underben att risken mest ligger i nackregionen för framförvarande.

Men, man får väl stå så man kan ta ett initierat snack med Niklas Holmgren & co där bakom glasrutan. :-)
Kommentera

Paddan: Många blev blev det, och ännu fler blev blev det i detta inlägg
Kommentera

Alfred Awful: Och jag lyckades korpa åt mej samma sektion, samma rad och plats 8 på måndag...då är det bara transportfrågan kvar att lösa men kommer tid, kommer råd.

Dessutom lyckades mina knubbiga fingrar dubbelboka, så nu har jag även en biljett på sektion 418, rad 5, plats 2 på måndag. Någon som är spekulant?
Kommentera

Mats Edström: Hur är det med er som bor söder om Härnösand, egentligen? Ni verkar ha problem med att ta er till övik :)
Kommentera

shinzawai och Johan:

Nope, jag är inte där på torsdag, jag är i huvudstan. Jag tackade ja till en Stockholmsresa vid ett svagt tillfälle. Nu kan jag inte hoppa av.
Kommentera

hellge: SKANDAL! Men på måndag ska du och jag sjunga i kapp din svikare!
Kommentera

hellge: Äh, det är väl bara att hoppa av. Det är väl inte direkt som att det skulle bli någon form av inkvisition ifall du avstod resan...
Kommentera

Mats Edström: Egentligen vill jag inte beblanda mig med en typ som dig, men du ser mänsklig ut på supportermatcherna.. Så, på måndag, är jag sugen att åka med, om det blir platser över någonstans. Sittplatsbiljetter har jag 3 i rad, samt 2 i rad, om någon behöver plats i Swedbank.

Nu har jag bokat, utan att höra mig för med min chaufför, så risken finns att hon jobbar då. Men som sagt, jag är inte främmande för att beblanda mig med folk som dig.. Detta förutsätter, att det inte löser sig på något annat sätt. Men, ändå.
Kommentera

Strindlund: Idrott förbrödrar. Ring Birgit Friggebo. Hon kanske är sugen att följa.
Kommentera

Frisco: Och en given allsångsledare...
Kommentera

MODOJohan: Egentligen är det inga större problem med uppresan, det är hemvägen som knölar till sig en smula.
Kommentera

Mindre än 760 plåtar kvar till torsdagens match.

HO-HO-HOCKEYFEBER!
Kommentera

shinzawai: Jag tippar på 7600 pers. du då?;-)
Kommentera

Frisco: Du är rätt modig med den tippningen. ;)
Kommentera

Mats Edström: Det är sträckan mellan Härnösand och Sundsvall som är tuff att fixa. Man borde ju egentligen tjata på lokaltrafiken att lägga in några extra turer mellan sundsvall och övik under kvartfinalerna.
Kommentera

Wayne Gresky: Med tillägg för natt-trafik om det bär iväg i sudden...
Kommentera

Flonk, nu är det grönt på ticnet igen?
Kommentera

shinzawai: Jag får en känsla av att många har bokat många alternativ, för att sedan kunna välja i lugn och ro. Och höra sig för, vad vänner och bekanta fått tag i.
Kommentera

Strindlund: Kanske det, men kunde man bara boka biljetter? Jag hade för mig att man var tvungen att betala på dirren, men det kanske bara var Timrå som körde med den grejjen?
Kommentera

Strindlund: Eller så var de fulla och inte kom ihåg att de har vip eller säsongskort och bokat den vägen. Skulle bli ruskigt besviken om det inte var slutsålt. Men skulle tro att man inte ens behöver vara orolig för något sådant.
Kommentera

shinzawai: De kanske kör med en 3 års avbetalningsplan och ränta som leasy. Då får de in en hel del extra stålar.
Kommentera

shinzawai: Timrå hade så. Antagligen för att få garanterat utsålt.. Brukar finnas en viss tendens som gör att folk bokar, och inte hämtar ut biljetterna. Och när det sedan står att det är fullbokat, då stannar folk hemma och tittar på tvn. Fast att det egentligen finns biljetter. Jag, har bokat en hel del uppe i Swedbank på måndag. Men dessa släpper jag på ikväll, de biljetter jag inte ska ha. Det är tyvärr inte alla som gör det, och det
Kommentera

Flonk, gult!
Kommentera

« · 846813 · »