1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507701 inlägg · 4105 ämnen

Länsderby - del 1 av 3 , i Januari-09

« · 1107903 Till forumet

Sv: Länsderby - del 1 av 3 , i Januari-09
Berka:Mina flip-pass blir bara bättre å bättre snart är dom i klass med nr:24an i Modo om de nu är något!!
Kommentera

Loma:

"Förresten så må ju du vara av den mest patetiska sorten som spyr galla och skyller förlusten på domaren på ert officiella Modo-forum."

Varför hoppar du på mig? Jag skrev att det finns idioter i båda led, förstår du inte den sanningen eller?

Jag har inte skrivit något där på officiella på flera månader, vad snackar du om? Skylla på domare? Jag klagar på domare efter var fjärde match, det är inget konstigt i sig. Jag tycker att domarna var hjärndöda i JVM-finalen i natt också, men det kanske inte du tycker?
Kommentera

shinzawai: Verkar som att Timrå har ett riktigt superlöfte på try-out. Han har ju gjort hela tio poäng mindre än Martin Wilde denna säsong.
Kommentera

Paddan: Där ser man vad som finns ledigt på marknaden i år..
Kommentera

Paddan: Nästan så man anar lite avundsjuka =)
Kommentera

73Sjöbba: Nejdå, jag kan sitta och glo på min Wildematchtröja hela dagarna. Jag förmodar att du redan planerat att trycka upp en replica med Dencasses namn ;)
Kommentera

Paddan: Det var inte illa! Fingertoppskänsla, verkligen.... :-)
Kommentera

Paddan: Ja, det är ingen Ullmer vi fått. Ni skulle nog behöva ett gäng Dee caz istället för ett gäng trötta gamlingar som är mätta på hockey och en Barbapappa som ser ut som en blöt ledsen pudel.
Kommentera

73Sjöbba:

Han är nog av den skolan som kör över målvakter och tycker att denne filmar. Passar utmärkt i ert bushwhacker-lag tycker jag. Grattis.
Kommentera

Loma:

Vi har fått ett stort problem i våra supporterled. Tyvärr.
Kommentera

Tikinmyheart: Äh, då kan man ju undra varför inte alla elitserielag gett sig iväg på shoppingrunda i italienska ligan om standarden nu är så bra där borta.

Fast han är kanske bättre än vad statistiken visar, det får ni väl hoppas.

Själv hoppas jag att herr Rindell ska lyckas slå upp rätt sida i hockeyns taktik-ABC där han bläddrar på måfå.
Kommentera

« · 1107903