Berka: Kom igen nu berka, du spammar ju tråden med samma inlägg bara upprepningar.
Berka:
Har inte riktigt kunna följa matchen, men Linköping är riktigt bra ikväll va?
henkelainen:
Avblåsning för passivitet, det hade dom ju kunna blåst för var tionde sekund hela matchen...
henkelainen: positivism =)
Kan ingen slå igen käften på komentatorn, idioten tittar ju på en annan match och förekommer helt meningslös
Berka:
Kommentatorn är dålig men det kan du inte göra någonting åt. Antingen står du ut eller så stänger du av ljudet. Det kan du göra någonting åt.
Monno: vad skulle det tjäna till?
Modo är ju inte intresserade av att spela ikväll, kan man ge någon i modo godkänt än så länge?
Berka:
Undrar om det blir någon intervju, tveksamt då Modospelare bara ger intervjuver då det är kul att spela hockey.
Redigerad kommentar
Helt slut på engergi i kväll.
Uselt målvaktsspel.
Man valde verkligen rätt match att beställa hem.
Vem ställer vi i mål på onsdag egentligen? Tellan verkar behöva vila och vi behöver verkligen poäng igen. Man får inte förlora två matcher i rad.
Wayne Gresky: Jag ser inte hur det ska kunna bli bättre?, våra backar har ingen ork kvar, tolle är ingen back som ska spela så mycket då han är rätt medioker, dessutom ser ju annars så starke ahnelöv riktigt trött ut och finnen gör nog sin sämsta match, pöck är han med?
Det är bara 4:e kjedjan som har lite ork kvar och kämpar på men annars är det som nån skrev , ett totalt mörker
Bittesehr:
Hade Tellan stått hela matchen idag så hade jag varit övertygad om att Forsberg hade stått på onsdag. Nu får han vila och jag tror att både Micke och Uffe vill ha in honom i kassen snabbt igen för att komma tillbaka.
NuMo:
Jag tycker att det är ytterst märkligt att man inte orkar tända till i en sådan här match. Vinst skulle innebära 10 poäng ner. Nu blir det istället 4 och kniven är återigen mot strupen.
Det lustiga är att matchen egentligen inte alls är körd. Att hämta upp fyra mål mot ett skräpgäng mot Linköping skall vara långt ifrån omöjligt. Vi får väl se om någon blir sugen på att spela lite ishockey i tredje, eller om det är roligare att vara åskådare.
Bad_Brett:
Du ger dig verkligen inte.
I övrigt så behöver vi vinna varannan av kvarstående matcher för att nå upp till 79 poäng som borde vara säkert från Kvalserien åtminstone. Det är inte jordens undergång att vi gör en plattmatch...
Bittesehr: Saknar Svenssons energi.
Tellan helt bakom flötet den här matchen, Linköpingspelarna glider lätt genom vårt försvar.. Anfallsspelet är som bortblåst pga allt slarv och studsande puckar.. vi ser ut som vi gjorde i början av säsongen.
Kliv in nu i tredje och visa att vi Övikare, vi ger oss faan inte! Sluta starkt, skitsamma om vi förlorar, bara vi kämpar! Hellre 6-4 än 8-2!!!
Redigerad kommentar
Jag tycker inte alls det är särskillt förvänande. Vi har spelat bra i en lång period, stundvis har resultaten varit mer än vi förtjänat. Sånt får en reaktion oftast. Ikväll var vi inte beredda att ta kampen.
Det kommer sådana här matcher emellanåt. Det viktiga är att vi inte hamnar i en lång svacka utan att spelarna tar tag i det som är fel och inte skyller på andra.
Ikväll är jag inte orolig, men blir det samma elände på onsdag mot HV så är jag orolig.
Vi får 6 av 9 poäng på denna borta turné, ett resultat som jag hade accepterat med glädje innan matcherna.
henkelainen: spännande å se om uffe gör nått eller om han anser att det redan är kört och försöker bara spara på krutet?
spud: kan vi slå fbk och aik borta då SKA man slå detta brödgäng, så även om vi överträffat förväntningarna på denna bortaturne så känns det surt att förlora den lättaste matchen.
Ja nu har vi ju inte förlorat än, men ja... äh komentarer överflödiga
Wayne Gresky: Ja det är sjukt tråkigt, en vinst ikväll hade kunnat ge oss ett lyft. Men nu är det bara att glömma denna skitmatch och gå vidare.
Synd är det att nu när vi äntligen jobbat till oss en 0a i målskillnaden så r vi återigen på minus. Hoppas vi kan reducera några gånger.
Denna match kan bli snuskigt viktig.
Modoante: Otroligt att uffe fortsätter spela detta pajasgäng i PP
Så gjorde Råttorna 0-1 nu och då är ju kvällen helt körd
HAHAHA vad pinsamt
Lhc är nog sämsta laget i hela elitserien och spelar fruktansvärt värdelöst ikväll, men på något sätt så bara måste vi hjälpa dom till en seger igenom att försöka vara sämre, det måste vara svårt att vara sämre men det känns som att vi lyckas.
roligast är komentatorn som på fullaste allvar tycker att lhc är bra haha vilken dåre