1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507154 inlägg · 4104 ämnen

Linköping - MODO Hockey 2008-02-26

« · 992111 · » Till forumet

Sv: Linköping - MODO Hockey 2008-02-26
Jess! Molinder. Men nog är det lite Hawaii.
Kommentera

NuMo: Snacka om inlevelse killen på webradion hade. "Men där blev det ju mål" i ungefär 1/3 ljudnivå mot tidigare snack. Snacka om att man kommer ha följt den här matchen lite extra. Först via webradio och hockeyligan live. Sen så ser man den i efterhand. Eller ja det blir väl bara tv om de vinner skulle jag tro.
Kommentera

NuMo:

Ojdå, så vi leder. Själv kollar jag inte på någon hockey ikväll, så om vi förlorar SKULLE det kunna vara mitt fel. Hoppas Gidde tvättar!
Kommentera

NuMo: Jo.

shinzawai: "Vi är Modofans allihopa."
Kommentera

Spelare i målgården? Nähä. Det är okej att stå bakom målvakten.
Kommentera

Jag fortsätter med min enmansshow. Varför blir det inte straff?
Kommentera

Poffa: Vadå, har andra perioden börjat?
Kommentera

Det hade den visst, tydligen min dator som spökade och inte ville uppdatera hockeyligan.se
Kommentera

SKRÖÖÖÖDERS HÖJDER!
Kommentera

Poffa: Fint! Fan va oväntat för mig att vi vinner detta.
Kommentera

Poffa: "Per-Åge Skröder!" Härligt. :)
Kommentera

Poffa:

Riktigt skönt, skönt också att Skröder verkar ha spetsat formen lagom till slutspelet.
Kommentera

Poffa: Hur ser matchbilden ut? Tidigare matcher har det ju varit så att LHC styrt och ställt lite som de velat och relativt snabbt kunnat punktera matchen. Är det en rättvis ledning för MoDo?
Kommentera

Paddan:

Har inte (fattig) lapparna råd med PPV?
Kommentera

haggen: Haha, ibland är det skönt att se vilka töntar som bor i södra slummen av vårt län.
Kommentera

spud: Är vi töntar för att vi har råd med säsongskortet ?
Kommentera

Paddan: LHC hade första fem av matchen. Sen har de sett lite tafatta ut, samtidigt som Modo gör en hyfsat bra bortamatch. Det syns att de har lite stukat självförtroende.
Kommentera

Paddan:

LHC var bättre i inledningen och det hade inte varit orättvist ifall dom satt ett mål då. Sedan tycker jag Modo spelat upp sig och leder rättvist efter två perioder.
Kommentera

haggen: JAG orkar inte belasta mitt bankkonto och mina ögon med en PPV-match som kommer att bjuda på undermålig produktion, en kommentator som ofta knappt vet vilken match det är han kommenterar och kameramän som aldrig tidigare sett en kamera. Däremot ser jag ofta på de matcher som visas på C+
Kommentera

Paddan:

Lite onödigt att släppa in ett mål så sent i perioden. Nu ökade ju chanserna betydligt för LInköping. Härligt att se Skröder sätta varenda chans. Tänk om Wernblom blir het samtidigt någongång.

Annars tycker jag Modo var klart bättre i andra perioden. Disciplinerat och lugnt.
Kommentera

Snoop: Åå ni kallar in ert alag, fattas bara dj hemp så är det hattrick.
Kommentera

spud: Ser verkligen fram emot att träffa dig.
Kommentera

Paddan:

Vilka är det som har råd att åka på bortamatcher då om ni inte har råd att kolla på tv?
Kommentera

Snoop: vad härligt, när ska vi säga? Jag landar på midlanda på fredag, passar det?
Kommentera

NuMo:

Ojdå, ännu mer ledning. Nu väntar jag nog tills det är en halvminut kvar av sista innan jag kollar resultatet igen. Ser på spännande Bygglov här, mottagningen är så dålig att man till och från får gissa vad som döljer sig bakom pixlarna.
Kommentera

Det verkar förresten som att några har gått vilse igen.
Kommentera

haggen: Vad trevligt att bli ni:ad. Men riktigt så gammal är jag inte än. Förmodligen är det väl de som har intresse av att åka på bortamatcher som faktiskt gör det, skulle jag tro.
Kommentera

Paddan: Så onödigt. Bara sekunder kvar av perioden och man låter LHC göra mål. Ska man behöva bli orolig i den här matchen också.
Kommentera

MorganaLefaey: Man ska alltid vara orolig! De sista målet kändes rättså onödigt.
Kommentera

MorganaLefaey: Du vet väl att det inte finns något som är så svårt som att leda med 3-0? Helt taktiskt att släppa in det målet.
Kommentera

Poffa: Tafatt och onödigt insläppt mål igen. Blä!
Kommentera

Poffa: Och 2-3 målet var det väl ännu mer taktik bakom, eller?
Kommentera

Poffa:

Onödigt spännande nu. 2-3
Kommentera

Poffa: Förstår att det var något sådant. Även 3-2 var väl något sådant. Allt bara för att jag inte skall kunna koncentrera mig på att jobba klart det jag ska göra idag.
Kommentera

Paddan:

Du vet väl att det näst svåraste efter att leda med 3-0 är att leda med 3-1?

Oj, förlåt. Jag ska gå ifrån datorn och vara social, så ska ni se att det ordnar upp sig.
Kommentera

Rytter: 3-3 och nu är det dags att börja spela igen.
Kommentera

Poffa: Detta e nog bra för modo.. För man ska nog inte spela på ledningen med 20 minuter kvar ,så jag tror detta e bra.
Kommentera

Poffa: Jahapp, det är väl nu det är dags att klaga på Lückner och tycka att det nog hade varit bättre att ha kvar Bäckman och att alla backarna är skit och våra forwards kan ju aldrig göra mål. Sparka Hedin!
Kommentera

Paddan:
Straff för LHC
Kommentera

Paddan: Straff då tydligen eller något. Förlust på väg känns det som. Modo verkar ha tappat detta. Och webradiokillen snackar och jublar som fan.
Kommentera

Idiot dommare!!!!!!!!!!! Tar inte årets solklaraste straff närr skröder rivs ner, Men han tar för en hakning på klubban!!! ????
Kommentera

MorganaLefaey: Hmm, blev det både räddad straff och utvisning för Oscar Steen, eller står det fel på hockeyligan.se?
Kommentera

Paddan: Tror det står lite fel. Men dags för modo att vakna nu. Oavgjort är gott nog så länge FBK förlorar. Men 3p här och FBK förlust och 2a platsen ser riktigt fin ut.
Kommentera

MorganaLefaey:

Men vilken jobbig kommentator på webradion.
Kommentera

Berka: Men släpp sargen. Det här var ju en solklar utvisning. Hur blåögd är du???
Kommentera

Paddan: Jag vet något annat som är fel i alla fall och det är webradio-pratarn. Och han skottar. Och han skottar. Han skottar.  Irriterande som sjutton.
Kommentera

MorganaLefaey: Stora snöproblem inne i Cloetta Center, med andra ord.
Kommentera

Paddan: Ja det måste vara så. Är cloetta center en uterink? Trodde de kostade på mer när de ändå byggde nytt.
Kommentera

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLE!!!
Kommentera

MorganaLefaey:

YES! 4.59 4-3 till MoDo
Kommentera

« · 992111 · »