1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Linköping - MODO Hockey 2009-11-01, kl 18:00

« · 1196594 Till forumet

Sv: Linköping - MODO Hockey 2009-11-01, kl 18:00
bisterfinnen: Jag kan inte se någon avstängning på dig i LHCboken...
Vad har du för anledning till att kalla mig "grinolle"?
Kommentera

surt att skröder missade i sudden, men fan vad bra med poäng borta mot LHC. Börjar kännas bra det här med hockey.
Kommentera

En poäng borta mot Linköping är bra men vi skulle haft minst 2. Sedan så hoppas jag verkligen vi kommer få några nya spelare under uppehållet nu så vi kan skapa lite mer framåt. Men formen verkar vara på väg uppåt i alla fall synd bara att det verkar vara så för rögle med ;/.
Kommentera

Klapp, klapp, klapp!! Starkt jobbat MoDo. Det gäller att fortsätta tugga på och knapra poäng och värva lite...Blir en spännande säsong detta.
Kommentera

Foppa på kanal 5 för er som vill se. Vem kan slå Filip och Fredrik.
Kommentera

Vicke_LKPG:

Hann skriva två inlägg där, för något år sedan när vi hade bättre koll på grejorna, sedan var det någon humorlös grinolle hos er som bannade mig utan motivering. Sånt är pinsamt.

Sedan det där med grinolle, det är väl ett epitet jag har på lkpg-spelare, supportrar och funktionärer. Mest på skoj. Tror tom att det kan finnas någon bild i mitt filarkiv på en flagga som jag gjort till er ära i samband med vårt förra SM-Guld.
Kommentera

bisterfinnen: Stor eloge till Grabbarna att dom lyckades sno med sig en pinne, och vara hittefåret ifrån en andra, borta emot Linköping.

Speciellt med tanke på att vi inte hade Sören Persson med oss precis.
Tror till och med att det LHC hade förhandlat fram nån amnesti när det gällde förseelser emot Svarten som fick otroligt med stryk.

Timrås, och Rögles, poäng svider dock mer än den missade extrapinnen.
Kommentera

Salle:

hockey.expressen.se/elitserien/1.1764782/modo-jumbo-efter-ny-forlust

Fan va less jag blir, varför inte vända på det och skriva, t.ex. "Modo skrälltog en poäng".
Men det är väl roligare att sparka på dom som ligger..
Kommentera

bisterfinnen: "vårt förra SM-Guld"? Då var ju Linköping inte ens påtänkt, SAAB hade tagit sitt sista guld, vi slog Djurgården i Göteborg! Ändå gjorde du en flagga?? Synskt... :-)
Kommentera

Sinifikativt för en målskytt i djup svacka, skröder missar öppen kasse på ÖT.

Sen vad har det tagit åt jari tolsa? han har väl gjort mer mål på 15 matcher i lhc än han gjorde på hela säsongen i modo, snacka om lyft
Kommentera

Berka: Jag tycker att Skröder spottat upp sig på sistone. Nu får han iaf riktigt bra lägen. 3-3 målet igår var hans verk också även om han inte fick poäng på det.
Kommentera

Wayne Gresky: Ja jag håller med dig om att han ser bättre ut än i början, men de är målen jag saknar.
Han är ju trots allt en målskytt av rang, så något fler kassar hade jag räknat med från hans klubba.
Kommentera

Berka: När Sundström är tillbaka är jag ganska säker på att målen kommer för Skröder.
Kommentera

zigge:

Det borde väl finnas tillräckligt med kantareller i skogen så att du ska slippa äta flugsvamp?

När anser du att vi tog vårt förra SM-guld?

Jag menar inte vårt första och inte heller vårt nästa utan just förra gången vi tog SM-guld. Var det så tokigt formulerat att jag förtjänar att smädas på detta olustiga sätt?
Kommentera

« · 1196594