1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507597 inlägg · 4105 ämnen

Linköping - MODO Hockey 2010-01-25

« · 1231707 Till forumet

Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Salle: Jag tror det blir en hundseger imorn, torskar VF imorn är Dahlén på plankan, och nubben med förmodligen. Den chansen tror jag många i Timrå vill ta.
Kommentera

hellge: Det vet jag nog först med facit i hand. Det är väldigt mycket om i slutet av en serie. Det gäller att motståndarna till konkurrenterna har mycket att spela för. Timrå möter Frölunda och Luleå i två av sina tre sista matcher. Jag ser gärna att de har något att spela för. 0-0 är nog ett bra resultat imorgon med tanke på att SSK plockar lite poäng igen.
Kommentera

spud: Jag tror oxå timrå tar frölunda i morrn, timrå är faktiskt bättre än att ligga där dom ligger. men får jag välja blir det 0-0 efter full tid + ot´n
Kommentera

spud:

Nubben och Dahlen? De är ju bundisar. Trots att Nubben säger att de inte är så nära polare. Han slirar på sanningen, de brukar fira midsomrar tillsammans, där även några andra hockeyprofiler ingår.

De vill jag inte nämna här, men polare är de.

Nu kan timrå värva dem, Nubben kom hem...
Kommentera

hellge: Jo de lirar väl V-75 tillsammans med stor regelbundenhet också. Och det jag menar är att nubben kommer nog antingen få knuffa ut Uffe på plankan eller ställa sig där med honom.
Kommentera

spud: Blev Foppa av med en bit av en tand idag?
Kommentera

Lumber Jack: yes
Kommentera

Lumber Jack: Har han kvar sina egna tänder? Måste i sådana fall vara det enda som är kvar från hans ursprungliga kropp.
Kommentera

Berka: Därav hans agg mot norrmannen kam man tänka?
Kommentera

De roligaste efter en seger är att läsa alla fårskallar och snorungekomentarer på AF om hur dålig och slut "floppa" är, han är en föredetting som inte ska få visa sig på en is och att os bara är ett pr-trick från hans sida.

Komentarer överflödiga!
Kommentera

Var det tv-sändningen som gjorde det eller var det verkligen så tyst som det verkade i arenan ikväll, det var ju trots allt fullsatt.
Tänkte på LHC och deras fantastiska hockeykultur som det tjatas om.
Kommentera

-JK-: "LHC-spelarna var dåliga och precis lika dålig var publiken, både de som stod och de som satt. Aldrig har en fullsatt Cloetta center varit så tyst."
Kommentera

« · 1231707