Berka:
Vi ser helt nedtränade ut, eller höjdsjuka, eller om vi kanske har jetlag. Ja, något konstigt är det. Det är knappt att man orkar åka och hämta pucken när lulio slår icing för det är så mjölksyrestint.
Redigerad kommentar
Men ta TIMEOUT för i helvete.... Bedrövligt att man inte försöker väcka laget
Berka: Vi hade inte spelat sämre med ett gäng kälkhockeyspelare.
Det är ju håglöst i kropparna och total förvirring i hjärnorna på spelarna.
Jag skulle vilja se AF taktiktavla. Det måste vara streck åt alla håll och kanter på den.
Redigerad kommentar
AF när tänker du ta TIMEOUT?
För sent...
Bedrövligt... tror jag hade lämnat arenan om jag varit där. Nu är jag sån tur är inte det
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI:
Vafan är det för jävla nytt spelsystem AF uppfunnit? Vår kreativitet räcker ju knappt över röda linjen, sen är det slut på alternativ.
Jaha. 2-0
Vi är helt värdelösa. Inte ens den som har pucken lyckas hålla den mer än ett par tre meter innan han tappar den, sen åker han och byter.
Bad_Brett: O Spina lyckas gå ifrån puck i anfallszon, ända tills en Luling tar den o anfaller.
HURU väcka dem? En match kvar, mot LIF att genomlida, sen Jullov. Nya tag efter det? `
NÅN enda som minns -07?
J F K:
Jag vet inte varför vi älskar att ställa till det så mycket. När passningsspelet inte fungerar är det ju bara att dumpa ner den i rundeln när vi anfaller och lägga sarg ut när vi försvarar.
Men nää, även när vi är helt oattackerade ska vi på död och pina försöka tunnla den enda luleåspelaren på mils avstånd.
Patrik Källstr:Precis som vanligt, ingen i MoDo förutom Ullmark VILL spela!!
AVGÅ ALLA!! SPARKA nån!!
ULTIMAVICI:
Lulingarna fyller på med lulekött framför vårt mål och det är bara på näppen att det inte slutat i mål.
Annars tycker jag vi är nära att skapa kvalificerade chanser, men vi når inte hela vägen fram och är inte värda det heller.
Luleå å andra sidan skapar chanser, men är inte värda det riktigt.
0-0 således. Vi behöver täta semiruffen i egen zon men röja slyn i anfallszonen.
Fyra minuter kvar av perioden.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI:
Ja, rätt stor skillnad beträffande arbetsinsatsen.