1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

515386 inlägg · 4114 ämnen

Malek i mål?

« · 1158470 Till forumet

Malek i mål?
Gäsp!
1x1-1pxred.gif
49% (30)
Det får vi se.
1x1-1pxred.gif
41% (25)
Jag är redan imponerad.
1x1-1pxred.gif
10% (6)

Antal röster: 61 st

Kommentera

Sv: Malek i mål?
NuMo: Nu!
Kommentera

NuMo: Undrar om det är helt omöjligt att man gör en målvaktsvärvning TILL i sommar om Sálak eller Gerber är sugen? Jag dumpar gärna Svedberg och Zacke till AS ett år.
Kommentera

shinzawai: Men duu, vad har hänt? Startade inte motorsågen? ;)
Kommentera

Paddan: Ja det är väldigt tyst härinne. Jag trodde det skulle vara rena kalhygget härinne.

Kommentera

Salle: Så här står det på hokej.cz enligt alltid tillförlitliga Google Översätt:

"Roman Malek extraligovou lämnar Plzen, arbetade den andra svenska läge. Ledarskap klubb bekräftade ankomst zkušeného gólman på sin webbplats. Förvaltningen och klubbens bekräfta mottagandet och erfarna gólman på sin webbplats. Den MODO Malek kommer fångst under ledning av tränare Miloslava Hořavy, som klubben har nyligen tagit över. I MODO Malek kommer fangst under ledning och tränare Miloslava Hořavy nyligen klubben har tagit över."
Kommentera

Paddan: Klart som korvspad...
Kommentera

Paddan:

Måste väll ge han en ärlig chans innan man kan såga / hylla honom. Men personligen hade jag hoppats på nå bättre men man vet aldrig Krizan var ju inte särskillt känd när han kom och han var ju bra så får hoppas Milo har koll på vad han plockat hit för någon.

Sedan undrar jag hur man tänker när man släpper Kurvinen nu. Var väll förra veckan Freddan sa man skulle ha in 2 nya backar i truppen? då undrar jag om man kanske förlänger med Wargh samt tar in 2 nya eller om Wargh ska ta Kurvinens plats och vi bara får 1 ny back någon som har koll på läget?. Känns som att backsidan blir sämre om det blir Wargh samt bara en ny.
Kommentera

Paddan: Vaddå, måste jag såga Málek igen? Det gjorde jag när jag insåg att han var klar. Nu är det överlevnadsstrategi som gäller.
Kommentera

shinzawai: Jomenvisst serru, du ska vara beredd 24/7 att såga och kapa jämns med fotknölarna. Precis som NuMo, den jäkla gnällspiken...
Kommentera

Cyklob: Slutar alltså med att man kanske har Wargh, Westin, Bonsaksen som 7,8 och 9e back. Låter inte så farligt. Däremot så blir jag lite smått orolig om som du säger att Wargh är en av de två backar som Freddan snackat om.

Med tanke på den skadehistorik och sviktande kurvor som några av de äldre backarna har så känns det som lite chanstagning.

Kommentera

MorganaLefaey: Man tycker ju att det borde vara så att förutom Wargh ska det in två backar av högre kaliber, fast allt är inte alltid så som det borde vara.

Jag hoppas att Thomas Steen har med sig några häftiga hockeyöverraskningar nedpackade i bagaget. Typ, Zbynek Michalek... som sedan lockar med sin bror till MoDo
Kommentera

Paddan: Nja, Málek är ju garanterat bättre än både Zacke och Morrison, jag är inte HELT kategorisk. Men han är inte den värvning Freddan "lovade" när han tillträdde.
Kommentera

shinzawai: Med tanke på hur lång tid det tagit så har nog freddan varit på en 2-3 målvakter av den kaliber han trodde sig kunna kirra men fått nekande svar.

Jag gråter inte blod och låter killen få en chans, men övertygad om att vi har en målvakt som kommer vinna matcher åt oss är jag inte.

Kommentera

MorganaLefaey: Själv skulle jag vara väldigt nöjd om man skulle kunna tänka sig att utrusta en längre nyhetsnotis på hemsidan med spaltbrytningar och få till en lite luftigare text. Det blir en aning lättare att läsa en större textmassa ifall ögat kan få en vilopaus och slippa behöva hålla på att skanna hela texten efter information, då textmassan är så kompakt att det är svårt att se vad som står. Fast ibland kan man ju också fascineras av hur lite "som helst" det är notiserna nuförtiden. Nästan så att man skulle kunna vilseledas att tro att det skett en förändring även på den sidan i klubben. Så, vem är Malek? När är Malek här? Var är Malek? Hur är Malek vad gäller språkbegåvning? Vilka alkoholpreferenser har han? Hur ställer han sig till försäsongsträning, eller träning överhuvudtaget?
Kommentera

Paddan: Vilken är hans favvo-mat...
Kommentera

Salle: Ah, promotionmaterial. Då tycker jag att MoDo skulle kunna lansera sin egen kollektion med Steentvättade jeans...
Kommentera

MorganaLefaey: Jag tror vi ska ge han en chans, eller tänk om det blir Svedberg som gör en Markström/Gustafsson tar över förstaspaden av nr 1.
Kommentera

Paddan: Han borde ha bättre syn än Ben Perrault i alla fall.
Kommentera

« · 1158470