1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506669 inlägg · 4103 ämnen

Malmö - MODO

« · 205545 · » Till forumet

Sv: Malmö - MODO
Björn VII:

Vad? Is stadion?
Kommentera

Wewillwintoday: Travet är lika bra som hockeyn, lägg ner skiten!!
Kommentera

knaskamilla: Nu kommer chansen igen. SHG-tippning och allt kan hända. 1951 och Arne Strömberg så slipper ni leta ihjäl er.

Gonatt/ ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZäta
Kommentera

Björn VII:

Hmm...vad heter detta Knas?
Sär skrivning?
Kommentera

Björn VII: Härligt med bilder från Isstadion i Malmoe. Skickar med en ännu mer sydlig eisstadion i väntan på fler Malmoebilder.
Kommentera

Zigge: Jag tar hellre Wernersson än Challe Berglund och hans "challecam"...

Sen är programledaren i tv4, Johan Edlund, så fruktansvärt irriterande och jobbig. Jag har slutat tritta på v64 för att han förstör varje sändning!

Vidare har fotbollskväll alltid en massa bra gäster, och bra diskussioner etc etc.

Missförstå mig dock inte, jag tycker hockey är mycket mycket roligare än fotboll...
Kommentera

knaskamilla: Ahaaaja, tänkte inte på det...
Blev Jiddrets rotvälska bättrrrrrre när han bytte (k)anal?
Kommentera

Frisco:

Imorgon skaru (och di andra HS-arna) förh.vis få lite mer storys från Sveriges sydligaste ES-arena (än så länge).

Jag nöjer mig i nuläget med en skylt-i-natten från klockan 18:35, cirka.

ZZZzzzZZZzzzZZZ

Pirro - förstetränare nästa år, jag kräfva!
Nattinatti!
Kommentera

Zigge: Hejdare Reidar!! Du kan inte komma och säga att hockeykväll är bättre än Fotbollskväll, för då är du inte helt hundra..
Kommentera

Wewillwintoday: Sure, Fotbollskväll, där Wernersson i de 30 första pgmen tjatade om hur S-svall skulle bli tvärsist, o man visa 1 mål av 3 från IP, men hur VÄÄÄÄÄldigt intressanta möten det var Stora,Lilla o Pytte-Ullevi!!! Till sist insåg även ICA-Wernersson att GIF kanske hade en o annan kvalitet (Lunkan o Å kom med i Blågult B!)
Kommentera

Zigge: Svt är en kanal som finansieras med licenspenmgar, och det betyder att dom inte kan lägga alla pengar på hockey, för då finns det kanske inga pengar till annan idrott som: Bandy fotboll, motor, pingis, handboll m.m. Men hur många gånger när det inte är hockeykväll visar fyran från alla matcher då??? Kanske aldrig. Fyran visar alla matcher för att man har ett magasin på torsdagar som kallas hockeykväll, och inget annat...
Kommentera

Zigge:

Fyran kanske "behöver" för att de har ett program som heter Hockeykväll...
Kommentera

Wewillwintoday: vackert skrivet....
Kommentera

willysson: inte behöver? Vaddå inte behöver? Vaffö 'behöver' 4:an då? Men visst kan jag instämma i att tex SVT inte haft reklam-avbrott, de har Albert som lätt swamlar bort 4 minuter.
Kommentera

Frisco: vem har sagt att jag envisas med att titta??? kollar aldrig när timrå förlorar, knappt annars heller...
Kommentera

Zigge: Jämför fotbollskväll i SVT och hockeykväll på tv4.
Det är sån klasskillnad. Precis allt är bättre i SVT när det gäller sport.. journalisterna och reportagen etc...

Jag har en dröm att SVT gör hockeykväll, en timmes långa avsnitt. Det skulle vara så bra för hockeyn...
Kommentera

willysson: Mn kan ju undra varför envisas du med att titta? Är det för att driva med dig själv?=)
Kommentera

Frisco: det är f-n frågan om det, tycker att man blir förbannad jämt på dom...
Kommentera

Frisco: Hast Du mir gesehen!! Han är alltså van. Men lite väl TIK-inspirerad (el transpirerad) dräkt,va? Var är Din danske vän ikväll? Åkte han norrut över bron?
Kommentera

Zigge: Tänk till för f-n! Har dom ett hockeymagasin är det väl klart att dom sänder från alla matcher, det vi menar är att om svt hade haft samma magasin hade dom gjort det bättre.. klart att inte svt visar från alla matcher när man inte behöver, det kostar pengar...
Kommentera

willysson: Utan reklam skulle de inte visa nånting alls på TV4. Bättre se TV med reklam än ingen TV alls tycker jag.
Kommentera

Wewillwintoday: Många klasser bättre?? Därför de visar klipp från hela TVÅ (2!) matcher? 4:an har ju iaf från alla, även om det ibland går undan värre... (Knas: 3 pricks!)
Kommentera

Wewillwintoday: Är med på skålen, programmet är 30 minuter. Hur mycket reklam och jinglar är det på den tiden?? Man blir förbannad.. Tycker att Svt ska ha hockeykväll istället.. Den reporter jag retar mig mest på är den där Micael Fasth, glömmer aldrig när han är på den där jävla "grisläktaren" i finland. usch!!
Kommentera

Zigge: Han gör ju samma räddning på denna bilden som är från Danska landslaget. Han borde ta patent på den=)
Kommentera

Wewillwintoday oalla: Kung Hirsch!! Räddar puckar stående på HUVUDET!! Nån som fångat Kungen upp&ner?? Snart går vi om Luliå!! Ännu en Härlig 9-p-w går mot sitt slut!!
(Vaere med hs, som skapar så många stvafell ?)
Kommentera

willysson: Det skålar vi för!

*LYFTER GLASET*

Tv-4 är riktigt riktigt dåliga. Svt är SÅÅÅ många klasser bättre...
Kommentera

Frisco:

Åh nej. Det hade jag glömt, att det var sådan tippning på g. Nåja, det blir spännande!
Kommentera

Wewillwintoday: Jävlas bara... Tycker att man ska lägga ner hockeykväll, tycker att tv4 är så j-vla dåliga på sport... Tycker att det är mest tröjor och dekaler med deras produktioner...
Kommentera

knaskamilla: Jaha. Nu blir det roligare tippning till nästa omgång. Periodtippningar är kul.
Kommentera

willysson: Man får helt klart se mer från matchen på startsidan.telia.se än på hockeykväll och sportnytt...
så det får man visst!
Kommentera

Wewillwintoday: nej, det får man inte...
Kommentera

willysson: Jo, det får man....
Kommentera

Frisco:

Att gå förbi TIKare i tabellen, tror jag.
Kommentera

knaskamilla: >>>>Skrev jag att du vunnit något? Jag har för mig att jag skrev att det gick bra för dig.

Vad är bra? Att bara ligga två pinnar efter dig?
Kommentera

Wewillwintoday: nej, man får inte det...
Kommentera

En bild från kvällens elitseriematch. Jag har tagit bilden själv.
Kommentera

Frisco:

Se inlägget nedan ang. matchklippen.

Skrev jag att du vunnit något? Jag har för mig att jag skrev att det gick bra för dig.
Kommentera

Frisco: Har sett båda självklart :)

Men ofta får man se mer bilder från matchklippen på startsidan.telia.se i målchanser och räddningar...
Kommentera

knaskamilla: Ja men då spelar det väl ingen roll om det finns några småryckiga internetbilder eller inte.

Ännu mera knaskmilla: Du lurade mig. Jag trodde verkligen att jag vunnit nåt på Rinksite=(
Kommentera

Frisco:

Jag har faktiskt spelat in från både Sportnytt och Hockeykväll. Yeah.
Kommentera

Wewillwintoday: Oki, jag trodde alla såg det hela på SVT sporten och hockeykväll och hade videon på inspelning=)
Kommentera

knaskamilla: Typiskt telia ska du veta. Finns ingen ordning och reda på det bolaget....
Kommentera

Frisco: Japp, det var ju jag som sa det till dig igår :)

Nu handlar det om kvällens gångna drabbning ^^
Kommentera

knaskamilla, Wewillwintoday:: Brynäsmatchbilderna fanns ju här på hockeyligan.se. Eller är det andra bilder ni menar?
Kommentera

Wewillwintoday:

Jag önskar, liksom dig, att de kunde lägga ut bilderna. Grr.
Kommentera

knaskamilla: Ah ok.. Jag önskar jag kunde korrigera mitt fel :D
Kommentera

Wewillwintoday:

Skyll nu inte på comhem, när det är Telia man ska klaga på... ;)
Kommentera

Nu får ju comhem.se kamma till sig och lägga upp lite bilder. Fortfarande finns inte ens bilderna från Brynäs-matchen...
Urk!
Kommentera

scim: You got it dude!
Kommentera

Wewillwintoday:

Så du är alltså helnöjd med de nya rubrikerna :-)
Kommentera

« · 205545 · »