1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

508333 inlägg · 4106 ämnen

Matchtråd VF-Modo

« · 234203 · » Till forumet

Sv: Matchtråd VF-Modo
Los Lobos: Hörde du inte att han först försökte hålla på sitt men under reprisen av händelserna sakta men säkert ändrade sig. Jag ska ge dig orden ordagrant senare. Matchen spelas naturligtvis in, inte kan jag ha missuppfattat det?
Kommentera

NuMountain: Inte Mats N, däremot kommentatorn kanske. Och han är ju kunnig...?
Kommentera

NuMountain: Ni såg väl hur disiplenerat vi spelade dom sista 5 minuterna. Akta er...
Kommentera

NuMountain: Jag tyckte inte det var straff. Wernar var aldrig riktigt fri med pucken under kontroll. Och jag kan vara ganska enögd ,-)
Kommentera

NuMountain: MoDo är det enda lag som kan knäppa Frölunda, 3-1 kommer snart
Kommentera

rola: Vad händer i matchen egentligen?
Kommentera

nikki88: Hmm, Enström 2 minuter..
Kommentera

Det som är så störande aär att Modo är enda laget som kan SPÖA vf i Scandianium, och så måste vi möta just MOdo i kvarten, hade vi inte mött er så had Vi varit i semi nu.

Störande lottning, ALLTID Modo. ALLTID. *suck*
Kommentera

Självmål igen. Det här håller inte. Faan. Nu blir det hårt. Dom har momentum nu.
Kommentera

Inte bra,,,,,
Kommentera

NuMountain: Kontra in 2-3 direkt på tekningen då, SNÄLLA.
Kommentera

NuMountain:

Marginaler - 60 sekunder till och de hade varit tvingade att plocka målvakt. Lätt irriterande.
Kommentera

Björn VII: Vem var det som hoppade och sträckte upp näven efter pucken en halv milimeter för kort? Sen lämnar Hirsch stolpen för tidigt. En av de sju dödssynderna.
Kommentera

NuMountain: Snacka om på håret. Denna match gav mig en oönskad känsla av frustration.
Kommentera

NuMountain:

Nåja, en seger här - en seger där.
På västfronten intet nytt, i slutändan handlar det nog om att förlora i den minsta möjliga omfattningen istf att segra.

Ner i skyttegraven igen!
Kommentera

Dragan 2k: Naturligtvis har jag gett upp. Vad annat alternativ har jag.
Kommentera

Jag ska bara meddela att vi har en segrare i dagens match, men jag väntar med resultatredovisning tills vi har ett avgörande i hockeyn...Suspense!
Kommentera

Värkar som "full fart framåt"
Kommentera

Ska man måsta få en hjärtinfarkt i så unga år..kom igen nu MODO
Kommentera

Roberth:
En sketen junior
Kommentera

Bra match!
Ni förtjänar en seger på söndag.
Kommentera

Vadå en sketen junior? Det är ju dom som är Frölundas framtid. Jensa och Steen.
Kommentera

Roberth: SKETEN JUNIOR. eeee. han är nog en av sveriges mest lovande. men jag förstår dig det måste känns rätt tungt än då.
Kommentera

Roberth: Det här måste tas upp i Glashuset. Det här var inte bra. Fan vad jävla........HHHHHHHhhhhhhhhäääääää! Grattis! Skit! Fan vad fel. Nu får Anrell, Wennerstolpe sätta igång och posta sina artiklar som de skrev redan för en vecka sedan. Bläää!
Kommentera

Vf chefen:
Ja Ja åker de över atlanten nästa sesong eller stannar dom i götet en till?? Framtid, är man för bra så stryker man med å är man för kass så är man för kass. man ska helt enkelt ha en junior som inte är nått utavde typ hedlund hoppas aldrig genombrottet kommer så att han blir i MoDo i all framtid. (fast de hoppas man ju inte igentligen)
Kommentera

dålig stil av modo att bara sticka efter förlusten och inte tacka för matchen...
Kommentera

ribba9:

Vissa lär sig aldrig! Man tackar inte varandra förens efter en slutspelad matchserie, det var likadant ifjol och året innan. Det gäller alla lag.
Kommentera

ribba9: Det visar bara hur lite hockey du kan. Varför inte läsa på lite och sen komma tillbaks?
Kommentera

ribba9:
Bra stil av MoDo och följa rutinerna.
Kommentera

ribba9:

"omgångens loser:Pirro"

vad menas med det då?
Kommentera

ribba9: man spelar alla matcher sen tackar man, men visst dom såg lite vissna ut, tror jag det.
Kommentera

Roberth: ja det kan du allt grubbla på....värst vad alla va sura här då...
Kommentera

ribba9:

Du kommer med ett felaktigt påstående som naturligtvis får mothugg, vari ligger problemet?
Kommentera

scim: Tack för att Timrå och Luleå har tackat varandra klart för den här säsongen...

Tack, tack...tack.
Kommentera

ribba9:
Om jag säger att du är årets looser måste ja väll ha en anledning eller ska alla grubbla VARFÖR, fast i ditt fall så kanske det inte är så svårt att förstå.

PS. Någon som vet varför det är röda å blåa linjer på isen??
Kommentera

scim: vad var det för fel på det då....det kommer en morgon då oxå...=)
Kommentera

Dream Team:

Ja, grattis till segern och lycka till i fortsättningen.
Kommentera

Roberth: har farbror roberth vaknat på fel sida idag..det står väl för mej vad som står på min sida..det behöver ni väl inte bry er om...
Kommentera

ribba9:
Jag ber om ursäkt å gratulerar till sista segern den här säsongen och önska lycka till på den nya dagen
zzzzzzzzzzz
Kommentera

Roberth: va svammlar du om. ta ett JÄRN nu och Morska upp dig och res ner till GBG för f*n och stötta ditt lag, det kommer bli ett HEJDUNDRANDE KALAS.

HOCKEY FEST, för 8.e gången i rad

12044 sha la la la la la
Kommentera

Roberth: ja varför vara sura så här på lördags kvisten......modo har ju fortfarande stora chanser....=)
Kommentera

ribba9:Stora är väl att ta i?
Kommentera

ribba9: När jag tänker på det. Modo vinner troligtvis nästa match vilket innebär att man får en hemmamatch. Där viker Frölunda ner sig totalt och så blir det ett avgörande i en sjunde match. Då är ju trenden upp för modo och ner för Frölunda och med tanke på hur knappt och turaktigt Frölunda lyckas glida ur greppen nu så torde det bli en ganska klar defilering i sista matchen. Förstår inte varför jag har misströstat.
Kommentera

NuMountain: det är ju gött att ni har elden vid liv....=)
Kommentera

NuMountain:

Nu när du säger det så! Är det klart vilka vi möter i semifinal föresten? Blir det Timrå eller någon av vinnarna i de två övriga kvartarna?
Kommentera

scim: Jag hoppas inte på Timrå faktiskt. Jag är lite HV-positiv.
Kommentera

scim:
Äsch, varför så pessimistiska grabbar. Fundera istället över vilka vi kommer att smiska upp i finalen.
Själv så tror jag att jag föredrar Limhamn Limeburners...
Kommentera

Paddan: Tänkt dig Timrå-Modo i final. Det blir bara några korta artiklar i lokalpress och övrig lokalmedia då.
Kommentera

scim: Tackar allra ödmjukast för det! Ingen lätt match, trots 4-0. Kämpasegern i sudden var det som nog fällde avgörandet till slut. Men Lulää bjöd upp till stenhård fight, in i det sista...

Lycka till själv nu i alla tre måste-matcher...
Kommentera

Dream Team:

Ni får ju ta och tacka gudarna för Marcus Åkerblom, karln avgör ju tre matcher, helt otroligt.
Kommentera

« · 234203 · »